DE MISSIE van bpm'online

is om bedrijven te helpenVERSNELLEN

OVER ONS

Bpm'online is een wereldwijd opererend softwarebedrijf, dat toonaangevend is op het gebied van bedrijfsprocesautomatisering en CRM.

Het bedrijf is zeer erkend als een marktleider door belangrijke sectoranalisten. Het intelligente platform versnelt verkoop, marketing, service en activiteiten voor duizenden klanten en honderden partners over de hele wereld.

TDe wereld versnelt.
Om de voortdurende innovatie
en verstoring bij te houden, moeten bedrijven zich sneller aanpassen
en transformeren.
Dit is waar bpm'online de uitkomst bied.
Om bedrijven ondersteunen met VERSNELLEN!

Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner
Bpmonline

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot voorloper in The Forrester Wave ™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. De erkenning als een leider in deze prestigieuze CRM evaluatie werd behaald door bpm'online door middel van aanzienlijke investeringen in innovatie en continue verbeteringen van haar producten zodat deze aan de steeds veranderende behoeften van bedrijven kunnen voldoen.

Bpm'online is opgenomen in Gartner's Magic Quadrant 2016 voor Sales Force Automation, is opgenomen in 2016 Gartner's Magic Quadrant voor CRM Lead Management, en heeft erkenning gekregen in de nieuwste Gartner 2016 Magic Quadrant voor CRM Customer Engagement Center.

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot 'Strong Performer' inThe Forrester Wave™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. Volgens het rapport, kreeg bpm'online de hoogste algemene score voor het huidige aanbod onder Strong Performers.

Nucleus Research heeft voor het tweede achtereenvolgend jaar bpm'online gepositioneerd in het Leaders Quadrant van het CRM-Value Matrix 2H 2016 voor zijn ongekende flexibiliteit om processen snel en eenvoudig aan te passen.

Ovum, één van ‘s werelds meest toonaangevende onderzoeks- en adviesorganisaties, heeft Bpm'online uitgeroepen tot 's werelds top 10 CRM-leveranciers in de nieuwste Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online krijgt hiermee erkenning voor haar proces-gerichte benadering en intuïtieve platform.

CRM Magazine, de toonaangevende publicatie van de branche, heeft bpm'online erkend als een leider in de categorieën; Midmarket CRM Suite en Sales Force Automation. Evenals de “One to Watch” in de Enterprise CRM Suite voor CRM Market Awards 2018. Dit is het vierde jaar op rij dat bpm'online, het klassement in de categorie CRM-klasse Midmarket bereikt heeft. Met uitstekende resultaten op elk gebied.

Bpm'online is onderscheiden met de Gold Stevie Award voor de “Best Relationship Management Solution of the Year” tijdens de 11e jaarlijkse International Business Awards. De winnaars werden geselecteerd uit meer dan 3.500 nominaties.

CRM Magazine, het toonaangevende blad van de industrie, heeft Bpm'online onderscheiden als Leader in de Midmarket CRM en Sales Force Automation categorieën van de CRM Market Awards 2015. Het bedrijf heeft als enige leverancier in de Midmarket CRM categorie voor elk criterium een 4.0 of hoger weten te ontvangen.

Voor de tweede keer op rij is Bpm'online in 2105 geselecteerd als ISM Top 15 CRM Award-winnaar door ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Het bedrijf is gepositioneerd als een Leader in de snel veranderende CRM-industrie.

Bpm'online ontving een 2015 CRN® Enterprise App Award voor haar Bpm'online mobiele CRM-toepassing. De mobiele app is geselecteerd door een CRN panel op basis van een combinatie van factoren, waaronder kritische functionaliteit, geschiktheid voor de taak, gebruiksgemak, innovatie en de potentiële waarde voor partners, hun klanten en de markt in het algemeen.

Bpm'online is er trots op om te zijn uitgeroepen tot de winnaar van de Europese IT & Software Excellence Awards 2013 - de pan-Europese awards voor IT, ISV en Telecommunicatie channels.

Bpm'online was named the CRM Watchlist 2016 Winner.

Bpm'online CRM heeft de 2015 CRM Excellence Award gewonnen, uitgereikt door CUSTOMER magazine. Deze prijs geeft bpm'online erkenning voor het zijn van een échte CRM partner voor haar klanten en opdrachtgevers.

Bpm'online is uitgeroepen tot een 'Customer Service Rising Star' door CRM Magazine. De prijs is bedoeld voor leveranciers waarvan de producten “Meeting-and exceeding-customer needs.

Bpm'online werd in 2011 betiteld als de CRM Idol 2011 in de EMEA-regio. De rechters hebben Bpm’online geëvalueerd en verklaard dat Bpm'online CRM een van de meest elegante procesmatige CRM-applicaties is.

WIJ
GELOVEN

WIJ GELOVEN

Bedrijven hebben systemen nodig die helpen bij het afstemmen van gegevens, processen,
en teams, zodat ze beter contact kunnen maken met digitale klanten
en zich snel kunnen aanpassen.

De missie van bpm'online is om bedrijven te helpen

ONS VERHAAL

DIVERS GLOBAL CHANNEL NETWORK

De partnergestuurde strategie van ons bedrijf. Biedt onze partners maximale voordelen, en bevordert de ontwikkeling van bedrijven met bpm'online en, op zijn beurt, tevreden klanten. Onze krachtige oplossing in combinatie met hoge partnermarges, bieden enorme kansen voor wederzijds exponentiële groei.

We zijn trots om samen te werken met bpm'online. Voor zijn flexibele, gemakkelijk aanpasbare BPM-platform waarop marketing, verkoop en service zijn gekoppeld.

Op deze manier helpt bpm'online bedrijven echt de groei te versnellen!

Door samen te werken met bpm'online. Kunnen we onze klanten technologie bieden die hen helpt, zich aan te passen aan veranderingen in de markt. Zonder dat hun werkzaamheden worden verstoord.

Dat is de echte kracht van bpm'online!

Een partnerschap is altijd gebaseerd op vertrouwen. Bij Sopra Steria vertrouwen we op het product en de service van bpm'online. Om de transformaties van onze klanten met diepgaande technologische platform te versnellen.
Door samen te werken met bpm'online, praten experts met experts.

Duizenden bedrijven wereldwijd maken gebruik van het intelligente platform van bpm'online. Om de verkoop, marketing, service en operaties te versnellen

Onze
Klanten

Duizenden bedrijven wereldwijd maken gebruik van het intelligente platform van bpm'online

Een van de leukste aspecten van ons werk is de dagelijkse mogelijkheid om grote en middelgrote ondernemingen over de hele wereld te helpen bij het versnellen van hun bedrijfstransformatie. Onze krachtige producten, flexibele instapstrategieën en een bijzondere focus op het snel leveren van bedrijfsresultaten. Zijn de belangrijkste componenten van onze benadering van klantensucces.  

Voordat we bpm'online implementeerden, waren we verzand geraakt door papierwerk en ouderwetse praktijken.

Met Bpm'online konden we onze verkoop cyclus training en team communicatie binnen enkele weken stroomlijnen.  

Bpm'online is cruciaal geweest in onze transformatie naar het digitalizeren.

Wat vroeger weken duurde, kan nu binnen een paar dagen worden opgemaak, zoals het personaliseren van omnichannel-communicatie door middle van een paar klikken.

Als snelst groeiende luchtvaartmaatschappij in de regio hebben we technologie nodig, die onze strategie van constante versnelling ondersteunt.

Bpm'online helpt bij het transformeren en snel groeien, het bedienen van onze klanten met jet speed!

Dankzij zijn flexibele platform heeft, bpm'online Namu de mogelijkheid geboden om processen aan te passen wanneer de bedrijfsbehoeften zich ontwikkelen. Als ik een verzoek krijg van het directieteam, dat meteen om een verandering in de processen vraagt, kan ik het binnen 10 minuten doen, zonder de dagelijkse functies van de werknemers te verstoren.

Wij geloven dat accurate gegevens de kern moeten vormen van strategische besluitvorming.

Bpm'online voorzag ons van verkoop en service op een enkel platform, waarbij we volledige gegevensintegriteit en overzicht cultiveren om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn.

INTELLIGENTE PRODUCTEN VAN BPM'ONLINE

Behendig platform voor automatisering van bedrijfsprocessen en CRM

Studio

Intelligent bedrijfsprocesbeheer en low-code platform met out-of-the-box oplossingen en sjablonen

Marketing

Multichannel marketingplatform om customer journeys te orkestreren en lead-to-revenue te versnellen

Sales

Verkoopautomatiseringssoftware om de complete verkoopcyclus te versnellen - van lead tot herhaalde verkoop

Service

Intelligent servicebeheerplatform om levering van services en klantvertrouwen te versnellen

Zakelijke apps

Vooraf ingebouwde sjablonen, componenten en oplossingen om de implementatie en aanpassing te versnellen

ONZE PRODUCTEN