Transport en logistiek

Automatiseer uw belangrijkste bedrijfsprocessen om op data gebaseerde beslissingen te nemen met bpm’online’s process-gedreven CRM voor transport en logistiek

Vraag een live demo aan

CRM logistieke oplossing om uw bevoorradingsketen te verbeteren en om een 360 graden beeld te krijgen van uw bedrijf

Bpm’online biedt een verticale oplossing om vingervlug uw contact met de klant te beheren, stroomlijnen van belangrijke bedrijfsprocessen, efficiëntie verhogen van uw transportprocessen en het verlagen van de werkdruk voor uw frontdesk medewerkers. Transport en logistiek bedrijven zullen profijt hebben van de transparantie en flexibiliteit van bpm’ online CRM oplossingen, die het mogelijk maken om verzoeken te ontvangen, transport te beheren, online voertuigen volgen, sjabloon routes creëren en een hoog niveau klantenservice beheer bieden.

  • Eenduidige klanten database

    Een volledige CRM database die het mogelijk maakt om een 360-graden beeld te krijgen van al uw klanten interacties op een plek:

    • Tools voor het opslaan van accounts en contacten, verbeter klanten data beheer: service geschiedenis, sociale media profielen, adressen met mogelijkheid direct op de kaart te bekijken, en de volledige geschiedenis van interactie
    • Gerichte communicatie strategie beheer
    • Klantentevredenheid onderzoek, feedback beheer
  • Routes en logistiek beheer

    Bpm'online biedt een pakket van tools om de beste klantenervaring te verzorgen met route plan technieken:

    • Snel verzendaanvragen behandelen
    • Tool om optimale routes te creëren door het gebruik van verschillende klanten aanvragen
    • Real-time route en mogelijkheid om aankomsttijden aan te passen in geval van vertraging
    • Mogelijkheid om efficiënt alle doorvoerpunten te beheren
    • Per geval door de meest efficiënte route loodsen, escalatie
  • Klanten verzoeken en order beheer

    Breng het afhandelen van verzoeken van klanten naar een nieuw niveau met bpm’ online:

    • Uitgebreide mogelijkheden om automatisch klanten verzoeken te behandelen
    • Tools om een real-time system te ontwerpen waarin eigenaren kunnen aangewezen, verwachte transportkosten, traceren opdracht status
    • Directe berekening van al uw specifieke transportatie data: inzamelpunt, lading, item grootte en geschatte waarde
  • Flexibele analyses en rapportage tools

    Bespaar tijd en verhoog uw efficiëntie met uitgebreide analyse tools:

    • Automatische reportage van vrachttransportatie status
    • Voor ingestelde rapportages en grafieken om plannen te maken of een actuele analyse van belangrijke indicatoren van de resultaten
    • Financiële rapporten om toekomstige activiteiten te plannen, plan en analyseer operaties gebruik makend van verschillende secties: inkomsten en uitgaven, periode, transport bestemmingen etc
  • Dienstverlening automatisering tools

    Importeer een schaalbaar system om het bedrijfsdienstverlening te automatiseren:

    • Mogelijkheid om een pakket van diensten te maken en het verhogen van de beheer mogelijkheden
    • Krachtige tools om logistieke schakels te plannen, vastleggen van extra diensten tijdens het gehele transport proces of op een specifiek moment
    • Personaliseer klanten service, contact centrum automatisering en vaste klantprogramma’s
    • Een-scherm medewerker-interface om op vaartuigen informatie te verzamelen van de trip en om persoonlijke klantenondersteuning te verzorgen
  • Verkoop planning en verkoopproces beheer

    Verhoog de verkoop door het behendig bevorderen van planning processen: Bedrijf verkoopproces automatisering (van eerste contact tot de verkoop):

    • Printklare formulieren voor facturen en lijst van diensten
    • Verkoop dashboard, real-time analyses
    • Automatiseer verkoopprocessen, en verruim de mogelijkheid voor onderlinge verkoop
    • Tools om de geschiedenis van al uw kansen te beheren en het analyseren van evenementen om de beste verkoopstrategie te selecteren
    • Mogelijkheden om de status van de cliënten voorwaarden en de financiële resultaten per cliënt te bekijken om de winstgevendheid te verhogen door te focussen om te meest winstgevende klanten

Parliamo!
Vivi una eccellente esperienza e approfitta dell’elevato supporto di bpm’online customer success service

CRM