Telecom

Stroomlijn externe en interne communicatie met bpm’online’s process-driven CRM voor telecom

Vraag live demo aan

Lever een gepersonaliseerde klantervaring agile CRM system op basis van een BPM engine

Bpm’online biedt telco’s tools om klanten te vinden via alle communicatiekanalen, krijg een 360-graden klantbeeld, voorspel verkoopcijfers en verkoop meer, verlaag de churn, verhoog de productiviteit en voldoe aan de verwachtingen in het digitale tijdperk. De uitgebreide mogelijkheden van bpm’online CRM bieden kansen aan telefonie maatschappijen die een eind willen maken aan eilandautomatisering en vanuit één systeem willen werken om een optimale klantervaring te kunnen bieden.

  • Abonnee database management

    Uitgebreide CRM database om de complete contactgeschiedenis van alle klanten overzichtelijk te bewaren:

    • Complete historie van de communicatie met klanten
    • Intelligente segmentatie
    • Houd uw data up-to-date en voorkom dubbele invoer met de slimme duplicaten-zoekfunctie
    • Analyseer de abonnee data vanuit meerder invalshoeken
  • Verkoop en order management

    Beheer het volledige verkoop en order proces in bpm’online CRM voor telecom:

    • Verkoop en order management
    • Key account management
    • Contractonderhoud en verlengingsprocessen
    • Sales forecasting, cross- en upselling
    • Beheer de product catalogus met leverbare producten en diensten, maak combinatie deals, beheer kortingen en aanbiedingen
  • Netwerk rendement management

    Gebruik bpm’online CRM voor telecom om meer rendement te halen uit netwerken, diensten en toepassingen:

    • Voorraad- en resource management
    • Project management
    • Voorspel en analyseer rendement realtime
  • Eenvoudige documentstroom management

    Beheer alle contracten, facturen, voorwaarden en andere documenten op eenvoudige wijze:

    • Tools om het papierwerk te minimaliseren en gebruik te maken van elektronische documenten
    • Integratie met facturatie- en ERP systemen
    • Documenten opslaan, delen en goedkeuren vanuit één systeem
  • Service management

    Gebruik klantdata om uw klanten zo persoonlijk mogelijk te benaderen:

    • Service en telemarketing contact centers automation
    • Aanvragen en case management
    • Service delivery volgens SLA afspraken
    • Order fulfillment management
  • Marketing, leadgeneratie en loyaliteit

    Automatiseer iedere stap van marketing campagne en voorspel de ROI:

    • Multichannel campagne management
    • Genereer aanvragen en pas uw product aan de behoefte van klanten aan
    • Volg en vergelijk leadgeneratie bronnen en kanalen
    • Marketing resource management
    • Loyaliteitsprogramma management

Contattaci per una dimostrazione sui benefici di bpm’online al tuo business