Basic Business Premium
Cloud
L'applicazione è ospitata in cloud

% van licentiekosten

Aangeboden zonder extra kosten als onderdeel van het abonnement

10%
niet minder dan$ 700
15%
niet minder dan $ 14 000
On-Site
L'applicazione è ospitata in-house da parte del cliente

% del costo della licenza

15% 20%
non meno di $ 700
25%
non meno di $ 14 000

Maximale reactietijd (1ste voorrang dossiers)

4 uren 1 uren 30 minuten

Maximale reactietijd (2de - 4de voorrang dossiers)

8 uren 4 uren 2 uren

Bedrijfsuren (ET, UTC - 5)

8.00 – 18.00
(Maandag – Vrijdag)
8.00 – 18.00
(Maandag- Zondag)
24х7

Onbeperkt aantal dossiers

Consultatie over de installatie en configuratie van software

Functionaliteit consultatie

Maatwerk consultatie
Con l'aiuto di strumenti di personalizzazione dell'utente

Consultatie over configuratie en ontwikkeling op bpm’online platform

-

Identificatie en wegwerken van software storingen

Actualisering naar nieuwe versies en verschaffen van belangrijke patches

Toegang tot bpm'online communicatie

Offline support
Email, bpm'online community
Online support
Le consultazioni telefoniche, chat, la connessione desktop remota
-

Prioriteiten management

- -

Toegewijde klanten succesmanager

- -

Aanvullende voorwaarden

  • De aankoop van een ondersteuning pakket is vereist bij het aanschaffen van een software licentie / abonnement.
  • Alle raadgevende diensten zijn geleverd aan een enkel contact aan de cliënt kant.
  • 3. Ondersteuningspakketten worden gekocht voor een periode van minimaal een jaar voor alle producten gebruikt door de cliënt.
  • Op het moment van aanschaf van ondersteuningspakketten, moet de cliënt minimaal gebruik maken van een van de officiële versies van bpm’online producten.
  • 5. Alle gratis productupdates die zijn inbegrepen in de aanschaf van een licentie, zijn niet inclusief extra ondersteuning (anders dan advisering).
BasicBusinessPremium
CloudOfferto senza costi aggiuntivi come parte della sottoscrizione10%15%
On-Site15%20%25%
Tempo massimo di risposta (1 caso)4 ore1 ora30'
Tempo massimo di risposta (2 - 4 caso)8 ore4 ore2 ore
Ore di servizio (ET, UTC - 5)8.00 – 18.00 (Lunedì– Venerdì)8.00 – 18.00 (Lunedì– Sabato)24х7