Ervaar onze hoogwaardige
klanten service met een toegewijde
Klanten Succes Manager

KSM is een grootse verandering. Klanten Succes Mangers bij bpm’online zorgen voor een levenslange begeleiding voor het succesvol gebruik van bpm’online technologie. Anders dan klassieke ondersteuningsteams, de functie van het KSM is niet gelimiteerd aan tijdelijke technische problemen. De missie van het KSM is om contact te houden met de klant en er voor te zorgen dat bpm’online systeem modules of speciale onderdelen volledig worden gebruikt ene dat de klant haar doelen volledig worden behaald. Deze verfijnde en proactieve aanpak staat toe om de klant volledig te ondersteunen en deze de technologie effectief en efficiënt laat gebruiken.

Belangrijke activiteiten uitgevoerd door het CSM zijn

  • Regelmatig contact met de klant
  • De klant helpen om gewend te raken aan alle benodigde onderdelen
  • Het verzamelen van de initiële informatie en de klant op weg helpen om een technische vraag op te lossen
  • Het houden van wekelijke en individuele(op aanvraag) Webinars met een overzicht van de bpm’ online systeemonderdelen en het antwoorden op vragen van klanten
  • De klant voorzien met White Papers en artikelen met verwijzingen om bpm'online applicaties beter te begrijpen

Werken met onze toegewijde Klanten Succes Manager biedt een aantal voordelen zoals:

  • Snel op weg dankzij het constant contact van de KSM met de klant
  • Beginnende gebruiker ondersteuning: krijg antwoord op al uw vragen en alle functies uitgelegd door de KSM
  • Op grootte schaal het system gebruiken: uw medewerkers worden goed getraind tijdens de webinars om het gebruik van bpm’online applicaties volledig te benutten
  • Hoger rendement, lagere kosten

Geniet van een geweldige klanten ervaing met hoogwaardige ondersteuning met bpm’online klanten succes service