Professionele ondersteuning

 

Wij bij bpm’online zijn geïnspireerd om de allerbeste technologie voor proces-gedreven CRM te creëren. Terwijl we zijn gericht op productontwikkeling en updates, bieden onze 400+ partners implementatie en advies ondersteuning voor bpm’online producten.

Implementatie methodologie

Bpm'online implementatie methodologie in gebaseerd op PRINCE2, een wereldwijde geprezen manier tot project management die helpt om substantieel projecttijden te reduceren, het bevorderen van communicatie tussen teamleden en het leveren van een sleutel oplossing voor al uw bedrijfsvereisten. PRINCE2 approach includes the following stages of the project execution: Elaboration, Execution, Transition and Operation.

Uitwerking

Specificeer project doelen en taken

Definieer de visie van het project

Levering

Maak op maat en lever geweldige oplossingen

Transitie

Eind-tot-eind testen

Operationele tests

Proef operaties

Operationeel

Rond het project af

Lanceer ondersteuning

Bekijk resultaten

Uitwerking

Tijdens de uitwerking fase stellen we samen met u de project doelstellingen, het concept en specifieke doelen en taken op.

Project contract

Het projectcontract is een essentieel document waarin alle afspraken en projectdoelen zijn vastgelegd. Wanneer het projectcontract wordt voorbereid, bestuderen wij grondig alle wensen van de klant voor de project uitkomst en tijdpaden.

Project concept

Het Project Concept wordt gemaakt op de klant zijn business case en beschrijft het gehele proces van de gebruikerservaring, inclusief workflow processen buiten het system. Dit zorgt voor een algemeen begrip van de werking van het system.

Levering

Bpm’online producten worden geleverd aan de klant in losse klaar voor gebruik onderdelen. Onze technische ondersteuningsgroep biedt design ontwerp, system aanpassingen en functionele tests met elke levering. Als de leveringsfase is afgrond, is het system ingericht voor al uw eisen.

Design engineering

Al uw eisen zijn gedocumenteerd: system logica, integraties, voorgebouwde rapportage en data om uw systeem aanpassingen te testen.

Aanpassingen en tests

Bpm’online experts configureren het system voor al uw eisen. Uw teams test en verifieert de aanpassingen.

Levering van functionele onderdelen

Als ons ontwikkelingsteam de op maat gemaakt oplossing presenteer, testen we het systeem samen.

Leveringstests door de klant

Uw team probeert het systeem bij u in huis, controleert de werking door test cases en zorgt voor feedback.

Transitie

In dit stadia test uw taskforce de gehele functionaliteit van het systeem en leren uw uw medewerkers werken in het system.

Test operatie

Bpm’online team verricht eind-tot-eind toetsing van het systeem en levert het product aan uw taakgroep na het afronden van dossiertests.

Gebruik testen

Na de trainingen, begint de testgroep te werken in het systeem. Zo nodig kunnen de bpm’online deskundigen de eerste dagen begeleiding bieden aan de gebruikers.

Proef werking

De bpm’online experts begeleiden uw werknemers en pilotgroep begint met werken in het systeem.

Operationeel

De operationele fase omvat de formele sluiting van project, analyse en toekomst plannen. De verklaring van aanvaarding is getekend en bpm’online verricht klantentevredenheid onderzoek en lanceert project ondersteuning.

Project Afronding

De experts van bpm’online presenteren de projectresultaten en de functionaliteit van het systeem tijdens het een op een bijeenkomst. Na het ondertekenen van benodigde papieren, beide partijen geven toestemming voor vervolg handelingen.

Lancering van project ondersteuning

Alle medewerkers zijn vanaf nu werkend in het systeem. Klanten service beheer wordt toegewezen voor het ondersteunen van uw systeem.