Bpm'online is opgenomen in het Gartner Magic Quadrant voor CRM Customer Engagement Center, 2016

Product kenmerken Bekijk de demo (ENG)
Bpm'online service is een cloud-applicatie met out-of-the-box processen
die het volledige service proces ondersteunen

Сustomer center

 

De ideale oplossing voor organisaties die hun helpdesk en contact center willen professionaliseren.

 

Service enterprise

 

De beste keuze voor grote en middelgrote bedrijven die op zoek zijn naar een platform om hun serviceniveau te verbeteren via al haar omnichannel communicatie.

 

    Maak gebruik van onze standaard processen

     

    Bpm'online service biedt u out-of-the-box processen op basis van best practices. Beheer aanvragen van klanten en automatiseer onderhoudswerkzaamheden aan de hand van vooraf gedefinieerde processen voor excellente customer care.

    Beheer omnichannel communicatie

     

    Personaliseer de communicatie met uw klanten met behulp van bpm'online service. Beheer alle client verzoeken in één weergave, ongeacht welk kanaal: telefoon, e-mail, chat, sociaal netwerk of uw customer portal.

    Perfecte interface die door de gebruikers zeer wordt gewaardeerd

     
    bpm'online service CRM on desktop, laptop, tablet, mobile

    Bpm’online interface heeft een social media look and feel, zodat de leercurve laag is en de gebruiker de navigatie snel onder de knie heeft. Het elegante design dat geen overbodige informatie toont en de gebruiker focust op wat relevant is. Het platform zorgt voor een consistente gebruikerservaring, ongeacht welk apparaat je gebruikt: telefoon, tablet, desktop of laptop.