Retail

Automatiseer eenvoudige en complexe retentieprogramma’s met behulp van bpm’online CRM voor Retail en maak van iedere interactie een topervaring voor uw klanten

Vraag live demo aan

Retailers leveren een superieure customer experience met bpm’online

Bpm’online levert robuuste CRM oplossingen met uitgebreide mogelijkheden om loyaliteitsprogramma’s te automatiseren en marketing activiteiten uit te voeren. Allemaal gericht op het opbouwen van lange termijn relaties met uw klanten. Bpm’online oplossingen maken het mogelijk om één overzicht te maken van klanten met daarin interactiehistorie vanuit alle communicatiekanalen, aankoopgeschiedenis. De applicatie stelt organisaties in staat om loyaliteit te belonen, processen te automatiseren, marketing activiteiten te ontplooien en door middel van analyses de resultaten te verbeteren.

  • Marketing automation

    Maak gebruik van de uitgebreide mogelijkheden van bpm'online marketing automation:

    • Registreer en analyseer de behoefte van klanten en hun aankoopgedrag: bezochte websitepagina’s, social media updates, responses op e-mail marketing campagnes, online aankopen, ratings en reviews
    • Klantsegmentatie gebaseerd op demografische informatie, aankoopgedrag, website bezoek en behoefte ondersteunt bij verhogen van het engagement van klantsegmenten
    • Geautomatiseerde multichannel marketing campagnes, voor elk segment. Meet en analyseer de resultaten en de ROI
    • Beheer aanbieden om het aantal verkopen te verhogen
    • Marketing resource management
  • Loyaliteitsmarketing en klantenbinding

    Bpm'online biedt een set aan tools voor de retailer om efficiënt loyaliteitsprogramma’s te beheren:

    • Beheer verschillende type beloningsmodellen: drempelwaarde, interval, kortingen of lidmaatschap
    • Manage alle belangrijke aspecten die zorgen voor een succesvol retentieprogramma: kaarten, voorwaarden, bonussen en fraude controle
    • Beheer beloningsmechanismes: maak geautomatiseerde processen voor elk type programma en definieer de voorwaarden voor het automatisch toekennen van beloningen
    • Meerdere programma’s tegelijkertijd opzetten en uitvoeren
    • Laat verschillende merken samen een retentieprogramma opzetten
  • Efficiënt klantenbeheer

    Uitgebreide klantprofielen zorgen voor inzicht in consumentgedrag. Gebruik deze informatie op een goede communicatiestrategieën voor uw klanten te ontwikkelen:

    • Registreer robuuste klantdata zoals: aankoopgeschiedenis, profielen, behoefte en statussen uit het retentieprogramma
    • Volg en analyseer klantbehoefte en aankoopgedrag
    • Segmenteer klanten op efficiënte wijze
  • Excellente service

    Verhoog de service voor klanten met geautomatiseerde marketingtools:

    • Contact center automation
    • Volg aanvragen vanaf alle mogelijke communicatiekanalen
    • Automatiseer end-to-end business processen om een optimale klantervaring te verzorgen

Neem contact met ons op en laat ons de voordelen van bpm online voor uw