360 graden klantoverzicht

  • Account en contacten beheer
  • Cliënten voorkeuren
  • Data verrijking door sociale media
  • Kopieer zoekopdrachten en voeg ze samen
  • Interacties en communicatie geschiedenis
  • Klantendatabase analyse

 

Verkrijg een 360-graden beeld van al uw klanten: Maak een database voor al uw kopers, verkopers, agenten, huurders en verhuurders, bewaar al uw contact informatie, data uit sociale media, adressen met de mogelijk om ze direct op de kaart te bekijken in de applicatie. Gebruik bpm’online vastgoed om al uw contactprofielen uit te breiden met informatie over de banden waarin ze geïnteresseerd zijn en haar voorkeuren.

U vindt gemakkelijk klanten op Facebook or Twitter en voeg dit toe aan de profielen met bpm’online gebruik makend van de geïntegreerde sociale media functies.

Met bpm’online vastgoed kunt uw klantendatabase nog efficiënter beheren. Traceer en verwijder dubbele bestanden, doe een grondige analyse, visualiseer de data en identificeer nieuwe kansen. Het system bewaart al uw communicatie met de klant , bied mogelijkheden om interesses en voorkeuren te laten zien tijdens het behandelen van die cliënt ’s verzoek.

Eigendommen database

  • Eigendommen database
  • Eigendommen foto’s
  • Kaarten integratie
  • Database van bijbehorende contacten
  • Eigendommen geschiedenis

 

Het system biedt veelzijdige tools voor eigendommenbeheer – importeer gegevens uit verschillende bronnen om een gezamenlijke database te maken in bpm’online vastgoed. Het systeem biedt op elk moment toegang tot alle eigendommen informatie die u nodig heeft, inclusief adressen en een interactieve kaart die de locatie, beschrijvingen, parameters, plannen, foto’s en documenten. Maak een veelzijdige eigendommen fotogalerij -  upload foto’s van uw panden, beheer de volgorde, open de foto’s in een volledig scherm, pas ze aan of verwijderd de foto’s uit de galerij. Browse door al uw eigendommen locaties door in ingebouwde OpenStreetMap, pas ze aan en voeg nieuwe eigendommen toe aan de kaart.

Volg de bijbehorende contacten van eigendommen inclusief huurders, verhuurders en pandbeheerders en bewaar al de benodigde gegevens over ze. Het system biedt mogelijkheden om gedetailleerde informatie op te zoeken over elk eigendom – bewaar alle gegevens, bijbehorende documenten en prijs geschiedenis, etc.

Aanbod beheer

  • Aanbod database
  • Aanbod Galerij
  • Kaart Integratie
  • Aanbod matching
  • Vraag matching
  • Bezichtiging kalender
  • MLS integratie
  • Aanbod analyse

 

Gebruik bpm’online vastgoed om al uw aanbod te beheren – traceer en pas uw aanbod details aan, toon de prijzen van het aanbod in elke valuta, deel foto’s en de plannen van de geplaatste eigendommen. De ingebouwde OpenStreetMap maakt het mogelijk om de locatie rechtstreekst in de applicatie te bekijken. U kunt gemakkelijk de vraag van de klanten matchen met het beschikbare aanbod – maak gebruik van slimme zoekfuncties en geavanceerde filtermogelijkheden om beschikbaarheid en de juiste locatie te vinden om meer verkopen af te sluiten.

U kunt bezichtigingen direct plannen van de aanbod pagina, deze worden automatisch toegevoegd aan uw kalender. Gebruik bpm’ online vastgoed om flyers te maken van het beschikbare aanbod, inclusief prijzen, beschrijving, kenmerken, foto’s en contactpersoon. Importeer relevante MLS data en foto’s om uw mogelijkheden om beide partijen te verbinden via MLS connector. Gebruik het dashboard met kaarten, grafieken en lijsten om data te analyseren over actieve en het nieuwe aanbod, het type en de hoeveelheid.

Aanvraag verwerken

  • Vraag database
  • Lijsten matching
  • Creëer een mogelijkheid ‘in een click’
  • Analyseer de aanvragen

 

Volg alle aanvragen via verschillende bonnen in bpm’online vastgoed: website aanvragen, verzamellijsten, telefoongesprekken, e-mails, etc. Reageer, kwalificeer en verwerk alle aanvragen onmiddellijk – automatisch selecteer het aanbod dat hoort bij een specifieke vraag, creëer brochures en deel deze met uw cliënt. Wanneer de klant haar wensen en budget kenbaar heft gemaakt, creëer nieuwe mogelijkheden vanuit de aanvraag pagina in 1 click en plan bezichtigingen. Monitor informatie van nieuwe en actieve aanvragen, het type, hoeveelheid en bron die op een gunstige manier zijn weergeven in grafieken, diagrammen of lijsten.

Mogelijkheden management

  • Mogelijkheden tracking
  • Verkoop proces automatisering
  • Mogelijkheden geschiedenis
  • Mogelijkheden status monitoring
  • Verkoop-pipeline
  • Verkoop analyses

 

Met bpm’online vastgoed kunt u al uw mogelijkheden traceren – het genereren van verkoop voorspellingen op basis van de status van de potentiele koop, kans, mogelijke verkoop datum en verwachte overdracht. Beheer het gehele cliëntenproces in elke stap van het salesproces: analyseer de behoeften van de cliënt, plan bezichtigingen, registreer feedback, tracer bieden en tegenbieden en sluit de deal. Voor elke mogelijke kans ongeacht de status, het system is in staat om het hele proces te volgen, activiteiten, e-mails, discussies, bestanden en notities.

Het systeem ’s verkoop-pipeline visualiseert zowel het succespercentage van al uw mogelijkheden als het percentage deals op elke stap. U kunt dit verkoopproces maken voor al uw medewerkers, groepen medewerkers of het gehele bedrijf. Met bpm’online vastgoed kunt u allesomvattende statistieken inzien voor al uw kansen – traceer het aantal en het totale budget van de kansen op verschillende stadia van het verkoopproces als de kansen per individuele medewerker.

Contracten beheer

  • Een contracten database
  • Printbare formulieren
  • Contract goedkeuring
  • Analyses

 

Beheer gemakkelijk alle contracten en bijbehorende afspraken in bpm’online vastgoed. Voeg bijhorende bestanden, gescande contracten toe, bekijk alle contract details en de geschiedenis van alle aanpassingen. Maak printklare documenten in een paar seconden door gebruik te maken van standard templates, bespaar tijd door automatische contract goedkeuringen, door een stap voor stap vastgestelde procedure. Gebruik het systeem of de dynamiek van deals te analyseren en identificeer de knelpunten. Bpm’online vastgoed levert statistische data en traceert verlopen contracten die uw aandacht verdienen.

Documenten stroom automatisering

  • Documenten database
  • Bijbehorende documenten

 

Gebruik bpm’online vastgoed om gemakkelijk al uw documenten te beheren – tracer al uw documenten in het system, specificeer het type en verbind ze met klanten, mogelijkheden, aanvragen, etc. Voeg scans en kopieën van documenten toe, maak nieuwe documenten met kant-en-klare templates en vul deze met data vanuit het system. Sla de geschiedenis van goedkeuringen en de chronologische activiteiten op van elk document.

Browse door alle specificaties en toevoegingen  van een contract, gebruik makend van de bijbehorende bestanden functie. Bpm’ online vastgoed zorgt ervoor dat u verschillende bestanden met elkaar kan verbinden en makkelijk van springen van een document naar de ander.

Samenwerking tools

  • Bedrijf sociale netwerk
  • Communicatie paneel
  • Taken en kalender
  • Email
  • Gesprekken
  • Analyses

Bpm’online vastgoed komt met solide samenwerking tools dat de productiviteit van uw team kan verhogen.

  • Bedrijf sociale netwerk: discussieer overeenkomsten en projecten, deel beste oplossingen, krijg antwoorden, ‘like’ of reageer op posts, zodoende verhoogt u de wisselwerking en productiviteit van medewerkers.

    Communicatie paneel: Houd gesprekken en ontvang berichten, bekijk belangrijke klanten data in real-time, stel snel toetsen in en zoek contacten voor uitgaande gesprekken.

    Taken en kalender: Creëer persoonlijke of groepstaken gelinkt aan contacten, kansen of documenten. Synchroniseer uw taken en kalender met Google Calendar en Microsoft Exchange en krijg waarschuwingen en herinneringen in het berichtenpaneel

    Email: Beheer e-mails vanuit al uw mailboxen in een omgeving met bpm’ online vastgoed met MS Exchange en Gmail integratie. Email kan gelinkt worden aan betreffende accounts, aanbiedingen, aanvragen, kansen of andere gerelateerde objecten.

    Gesprekken: Bekijk alle gesprek geschiedenis, ontvang en verstuur gesprekken, volg essentiële prestatie indicatoren en monitor medewerkers op een efficiënte manier.

    Analyses: Analyseer medewerkers productiviteit gebaseerd op haar taken, mails en telefoongesprekken. Alle dashboards zijn gemakkelijk aan te passen en laten de belangrijkste indicatoren zien, zoals het gemiddelde activiteiten per dag of het aantal bezichtigingen vergeleken met de vorige periode, of anderen.

Business process management

  • Visuele proces designer
  • Proces bibliotheek
  • Proces monitoring en analyse

 

Automatiseer uw belangrijkste bedrijfsprocessen met behulp van onze krachtige en toch eenvoudige visuele procesontwerper. Modelleer processen in BPMN met behulp van vooraf geconfigureerde elementen voor het creëren van activiteiten (taken, telefoongesprekken en e-mails), het werken met pagina’s, het verwerken van gegevens  en het integreren van externe services. Visualiseer procesdata met behulp van aangepaste dashboards zodat u knelpunten kunt identificeren en elimineren binnen uw processen. Dit alles met heldere logbestanden.

Kennis management

  • Kennis database
  • Kennis structuur

 

Kenniscentrum is een online bibliotheek die de mogelijkheid biedt voor het opslaan van artikelen, folders, brochures, banners, scripts, document templates, presentaties, antwoorden op veel gestelde vragen en ander nuttige zaken. Het kennis centrum maakt gebruik van sociale media functies – gebruikers kunnen posts liken, ideeën delen en op berichten reageren. Dit helpt gebruikers op snel en gemakkelijk de meest populaire presentaties te vinden of het juiste antwoordt.

Segment articles in an extensive knowledge base to find the most frequently used documents and assets. Adding tags (key words) and cross-linking the articles will make it even easier to find the record you need in the knowledge base.

Synchronisatie en integratie

  • Data importeren uit / naar Excel
  • MLS integratie
  • Website integratie
  • MS Exchange integratie
  • Google integratie
  • Email integratie via IMAP / SMTP

Bpm’online vastgoed komt met een ingebouwd hulprogramma voor het importeren en integreren van data:

  • Excel: snel importeren of exporteren van accounts en contact data, noteringen, documenten, etc.
  • MLS integration: Haal alle beschikbare notering van de markt, importeer relevante MLS data en foto’s om uw mogelijkheden om kopers en verkopers te verbinden.
  • Website integration: Voeg aanknopingspunten toe vanuit Web2Lead formulieren van uw website of andere bronnen. Het system zal automatisch de data verifiëren, een nieuw contact aanmaken en uw door het proces helpen.
  • Microsoft Exchange: maak een perfecte integratie voor het vereenvoudigen van het synchroniseren van uw e-mail, contacten of taken. U kunt de frequentie aanpassen(dagelijks, elk uur of nog vaker) zo heft u altijd de relevante data voor handen.
  • Google: Synchroniseer e-mails, kalender en contacten met uw account. Tweerichting communicatie maakt het mogelijk dat u niet hoeft te switchen tussen applicaties om mail te versturen of uw kalender te beheren.
  • IMAP / SMTP: bewaar de volledige geschiedenis van email communicatie met uw cliënt in bpm’online, ongeacht uw mailprovider – ontvang en verstuur e-mails zonder de applicatie te hoeven verlaten.

System designer

  • Gebruikersinterface instellingen
  • Gebruikers instellingen
  • Gebruikers rol en toegangsrechten
  • LDAP integratie
  • Activiteiten logboek

 

Bpm’ online vastgoed maakt het voor gebruikers mogelijk om de applicatie aan te passen aan persoonlijke voorkeuren door het aanpassen van werkgebieden, secties zichtbaar/onzichtbaar te maken voor specifieke gebruikers, het toevoegen van het bedrijfslogo en het gebruikers van de bedrijfskleuren. Gemakkelijk herschik, voeg toe of verwijder velden of gehele pagina’s. De applicatie komt met wizards en designers voor objecten, pagina en processen. Gebruik deze wizards en designers om data velden te veranderen zonder te programmeren. Het system biedt een kant-en-klare bibliotheek bestanden die gebruikt kunnen worden voor het creëren van documenten, e-mails, offertes als andere handige hulpmiddelen. Ook kunt u mobiele app wizard gebruiken om uw mobiele applicatie aan te passen aan uw persoonlijke voorkeuren.

In bpm’online vastgoed bent u in staat om toegang te verlenen of te onthouden van verschillende bestanden of groepen. Het activiteiten logboek houdt alle belangrijke data voor u bij en maakt het gemakkelijk om informatie terug te halen, met een chronologische volgorde van gebeurtenissen in het system.