SLUIT JE AAN BIJ HET PARTNERPROGRAMMA
VAN WERELDKLASSE

EN GROEI MEE MET ONS ALS TOONAANGEVENDE BPM + CRM-LEVERANCIER

PARTNER WORDEN
 

We creëren

een partner-ecosysteem met als doel om professionals met een passie voor het beheersen van bedrijfsprocessen met elkaar te verbinden.

 

Onze partners helpen

organisaties over de hele wereld om business process excellence te bereiken.

 

Door gebruik te maken van bpm'online

technologieën kunnen we samen met onze zorg en toewijding jouw klant succesvoller maken.

Omdat we een channel-driven bedrijf zijn, zijn wij bij bpm'online volledig gefocust op het bouwen van sterke relaties met onze partners en met hen duurzame inkomsten mogelijk te maken door toegevoegde waarde te leveren met behulp van onze innovatieve CRM + BPM-oplossing.

DOE JE VOORDEEL MET EEN STABIELE TERUGKERENDE OMZET MET DE BPM`ONLINE PARTNERS PROGRAMMA

#1 procesgestuurd CRM

om veranderingsprocessen sneller dan ooit te stroomlijnen.

De schoonheid en de kernwaarde van de bpm'online producten is de flexibiliteit om processen sneller dan ooit aan te passen en af te stemmen binnen een enkel platform voor zowel marketing, verkoop en service. Gebruikers hebben de interface van bpm'online in hun hart gesloten vanwege de look en feel die vrij is van overbodige informatie zodat zij zich alleen bezig hoeven te houden met relevante zaken. Bpm’online bedient duizenden klanten wereldwijd met haar baanbrekende cloudapplicaties.

Maximale steun

voor partners voor en commitment aan het succes van de klant.

Bpm'online biedt een uitgebreid proces en ondersteuning aan haar partners. Wij faciliteren een continue samenwerking tussen partners waardoor onbeperkte mogelijkheden ontstaan met aanvullende en steeds terugkerende omzetmogelijkheden.

Tot 50% van de marge

en levenslange steeds terugkerende commissie voor onze partners

Bpm'online partners verdienen hoge commissies gedurende de gehele levenscyclus van hun dienstverlening aan klanten, die hen een solide basis voor economische groei biedt.

Bpm'online is heeft een brede erkenning van de belangrijkste industrie-analisten en heeft daarvoor meerdere prijzen in de wacht gesleept.

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot voorloper in The Forrester Wave ™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. De erkenning als een leider in deze prestigieuze CRM evaluatie werd behaald door bpm'online door middel van aanzienlijke investeringen in innovatie en continue verbeteringen van haar producten zodat deze aan de steeds veranderende behoeften van bedrijven kunnen voldoen.

Bpm'online is opgenomen in Gartner's Magic Quadrant 2016 voor Sales Force Automation, is opgenomen in 2016 Gartner's Magic Quadrant voor CRM Lead Management, en heeft erkenning gekregen in de nieuwste Gartner 2016 Magic Quadrant voor CRM Customer Engagement Center.

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot 'Strong Performer' inThe Forrester Wave™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. Volgens het rapport, kreeg bpm'online de hoogste algemene score voor het huidige aanbod onder Strong Performers.

Nucleus Research heeft voor het tweede achtereenvolgend jaar bpm'online gepositioneerd in het Leaders Quadrant van het CRM-Value Matrix 2H 2016 voor zijn ongekende flexibiliteit om processen snel en eenvoudig aan te passen.

Ovum, één van ‘s werelds meest toonaangevende onderzoeks- en adviesorganisaties, heeft Bpm'online uitgeroepen tot 's werelds top 10 CRM-leveranciers in de nieuwste Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online krijgt hiermee erkenning voor haar proces-gerichte benadering en intuïtieve platform.

CRM Magazine, een autoriteit op het gebied van CRM, heeft bpm'online erkend als toonaangevend bedrijf in de categorieën Sales Force Automation en Midmarket CRM van de 2016 CRM Market Awards. Dit is het tweede jaar op rij dat het bpm'online genomineerd werd in beide categorieën, met ronduit indrukwekkende scores.

Bpm'online is onderscheiden met de Gold Stevie Award voor de “Best Relationship Management Solution of the Year” tijdens de 11e jaarlijkse International Business Awards. De winnaars werden geselecteerd uit meer dan 3.500 nominaties.

CRM Magazine, het toonaangevende blad van de industrie, heeft Bpm'online onderscheiden als Leader in de Midmarket CRM en Sales Force Automation categorieën van de CRM Market Awards 2015. Het bedrijf heeft als enige leverancier in de Midmarket CRM categorie voor elk criterium een 4.0 of hoger weten te ontvangen.

SCi Sales Group, een klant van Bpm'online en een toonaangevend B2B sales accelerator heeft de 2014 ROI Award ontvangen voor 1281% rendement op de investering die zij behaalde na de implementatie van Bpm'online CRM.

Voor de tweede keer op rij is Bpm'online in 2105 geselecteerd als ISM Top 15 CRM Award-winnaar door ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Het bedrijf is gepositioneerd als een Leader in de snel veranderende CRM-industrie.

Bpm'online ontving een 2015 CRN® Enterprise App Award voor haar Bpm'online mobiele CRM-toepassing. De mobiele app is geselecteerd door een CRN panel op basis van een combinatie van factoren, waaronder kritische functionaliteit, geschiktheid voor de taak, gebruiksgemak, innovatie en de potentiële waarde voor partners, hun klanten en de markt in het algemeen.

Bpm'online is er trots op om te zijn uitgeroepen tot de winnaar van de Europese IT & Software Excellence Awards 2013 - de pan-Europese awards voor IT, ISV en Telecommunicatie channels.

Bpm'online was named the CRM Watchlist 2016 Winner.

Bpm'online CRM heeft de 2015 CRM Excellence Award gewonnen, uitgereikt door CUSTOMER magazine. Deze prijs geeft bpm'online erkenning voor het zijn van een échte CRM partner voor haar klanten en opdrachtgevers.

Bpm'online is uitgeroepen tot een 'Customer Service Rising Star' door CRM Magazine. De prijs is bedoeld voor leveranciers waarvan de producten “Meeting-and exceeding-customer needs.

Bpm'online werd in 2011 betiteld als de CRM Idol 2011 in de EMEA-regio. De rechters hebben Bpm’online geëvalueerd en verklaard dat Bpm'online CRM een van de meest elegante procesmatige CRM-applicaties is.

MEERDERE KANSEN VOOR UW BEDRIJF

Integrator

De integrator integreert de volledige customer journey van bpm'online bij de klanten: van het genereren van leads en sales tot implementatie en klantenondersteuning.

Meer informatie

Consultant

De taak can de consultant is om mogelijkheden te identificeren en daardoor wereldwijd meer bedrijven te laten profiteren van de business process excellence mogelijkheden van de bpm'online technologie.

Meer informatie

Uitgebreid steun voor partners

Snelle start
Verkoop steun
Project steun
Technisch steun
Marketing steun
Marktplaats
Partner ecosysteem
Partner events

Er is nooit een beter moment geweest om samen te werken met bpm'online!

PARTNER WORDEN