JOIN BPM’ONLINE’S WORLD-CLASS
PARTNER PROGRAM

GROW YOUR BUSINESS WITH A LEADING
BPM+CRM VENDOR

BECOME A PARTNER
 

We create

a partner ecosystem to unite professionals passionate about mastering business processes.

 

Our partners help

organizations around the globe to achieve business process excellence

 

By leveraging bpm’online

technologies along with our care and commitment to the customer success.

Being a channel-driven business, we at bpm’online are fully committed to partners’ success by enabling sustainable revenues and delivering the value of innovative CRM+BPM solution.

ENJOY A STABLE RECURRING REVENUE STREAM WITH THE BPM’ONLINE PARTNERS PROGRAM

#1 process-driven CRM

to streamline adoption and change processes faster than ever

The beauty and the core value of bpm’online products is the agility to change processes faster than ever and align marketing, sales and service on a single platform. Today, the company serves thousands of customers worldwide.

Elevated support

for Partner’s business and commitment to the customer success

Bpm’online offers a comprehensive onboarding process and support. We facilitate continuous collaboration opening unlimited opportunities for partners to rapidly grow their business with recurring revenue streams.

Up to 50% of Partner’s margin

and recurring lifetime commission

Bpm’online partners earn high commissions throughout the entire lifecycle of their client servicing, which provides a solid foundation for business growth.

Bpm’online has been widely recognized by key industry analysts, receiving multiple awards

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot voorloper in The Forrester Wave ™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. De erkenning als een leider in deze prestigieuze CRM evaluatie werd behaald door bpm'online door middel van aanzienlijke investeringen in innovatie en continue verbeteringen van haar producten zodat deze aan de steeds veranderende behoeften van bedrijven kunnen voldoen.

Bpm'online is opgenomen in Gartner's Magic Quadrant 2016 voor Sales Force Automation, is opgenomen in 2016 Gartner's Magic Quadrant voor CRM Lead Management, en heeft erkenning gekregen in de nieuwste Gartner 2016 Magic Quadrant voor CRM Customer Engagement Center.

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot 'Strong Performer' inThe Forrester Wave™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. Volgens het rapport, kreeg bpm'online de hoogste algemene score voor het huidige aanbod onder Strong Performers.

Nucleus Research heeft voor het tweede achtereenvolgend jaar bpm'online gepositioneerd in het Leaders Quadrant van het CRM-Value Matrix 2H 2016 voor zijn ongekende flexibiliteit om processen snel en eenvoudig aan te passen.

Ovum, één van ‘s werelds meest toonaangevende onderzoeks- en adviesorganisaties, heeft Bpm'online uitgeroepen tot 's werelds top 10 CRM-leveranciers in de nieuwste Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online krijgt hiermee erkenning voor haar proces-gerichte benadering en intuïtieve platform.

CRM Magazine, de toonaangevende publicatie van de branche, heeft bpm'online erkend als een leider in de categorieën; Midmarket CRM Suite en Sales Force Automation. Evenals de “One to Watch” in de Enterprise CRM Suite voor CRM Market Awards 2018. Dit is het vierde jaar op rij dat bpm'online, het klassement in de categorie CRM-klasse Midmarket bereikt heeft. Met uitstekende resultaten op elk gebied.

Bpm'online is onderscheiden met de Gold Stevie Award voor de “Best Relationship Management Solution of the Year” tijdens de 11e jaarlijkse International Business Awards. De winnaars werden geselecteerd uit meer dan 3.500 nominaties.

CRM Magazine, het toonaangevende blad van de industrie, heeft Bpm'online onderscheiden als Leader in de Midmarket CRM en Sales Force Automation categorieën van de CRM Market Awards 2015. Het bedrijf heeft als enige leverancier in de Midmarket CRM categorie voor elk criterium een 4.0 of hoger weten te ontvangen.

Voor de tweede keer op rij is Bpm'online in 2105 geselecteerd als ISM Top 15 CRM Award-winnaar door ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Het bedrijf is gepositioneerd als een Leader in de snel veranderende CRM-industrie.

Bpm'online ontving een 2015 CRN® Enterprise App Award voor haar Bpm'online mobiele CRM-toepassing. De mobiele app is geselecteerd door een CRN panel op basis van een combinatie van factoren, waaronder kritische functionaliteit, geschiktheid voor de taak, gebruiksgemak, innovatie en de potentiële waarde voor partners, hun klanten en de markt in het algemeen.

Bpm'online is er trots op om te zijn uitgeroepen tot de winnaar van de Europese IT & Software Excellence Awards 2013 - de pan-Europese awards voor IT, ISV en Telecommunicatie channels.

Bpm'online was named the CRM Watchlist 2016 Winner.

Bpm'online CRM heeft de 2015 CRM Excellence Award gewonnen, uitgereikt door CUSTOMER magazine. Deze prijs geeft bpm'online erkenning voor het zijn van een échte CRM partner voor haar klanten en opdrachtgevers.

Bpm'online is uitgeroepen tot een 'Customer Service Rising Star' door CRM Magazine. De prijs is bedoeld voor leveranciers waarvan de producten “Meeting-and exceeding-customer needs.

Bpm'online werd in 2011 betiteld als de CRM Idol 2011 in de EMEA-regio. De rechters hebben Bpm’online geëvalueerd en verklaard dat Bpm'online CRM een van de meest elegante procesmatige CRM-applicaties is.

PARTNERSHIP OPPORTUNITIES

Integrator

Manage a complete customer journey with bpm’online:
from lead generation and sales to implementation, customer support and renewal.

LEARN MORE

Consultant

Identify opportunities to help more businesses around the globe achieve business process excellence by leveraging bpm’online technology. Promote and sell bpm’online products.

LEARN MORE

Comprehensive support for partner’s business

The time has never been better to partner with bpm'online!

BECOME A PARTNER