Un CRM di ultima generazione:
tutto nell’eccellenza dei processi di business
 

Bpm'online è una premiata azienda di sofware in cloud per lo sviluppo di applicazioni process-driven per il marketing, le vendite e l’automazione dei servizi. I processi preconfigurati guidano gli utenti, con azioni efficaci, al raggiungimento veloce dei risultati. Un sistema apprezzato per qualità ed aspetto, scevro di ridondanze, che aiuta a mantenere la concentrazione su ciò che è rilevante per i processi del business.

Bpm'online è stato ampiamente riconosciuto dagli analisti più importanti del settore, ricevendo numerosi premi

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot voorloper in The Forrester Wave ™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. De erkenning als een leider in deze prestigieuze CRM evaluatie werd behaald door bpm'online door middel van aanzienlijke investeringen in innovatie en continue verbeteringen van haar producten zodat deze aan de steeds veranderende behoeften van bedrijven kunnen voldoen.

Bpm'online is opgenomen in Gartner's Magic Quadrant 2016 voor Sales Force Automation, is opgenomen in 2016 Gartner's Magic Quadrant voor CRM Lead Management, en heeft erkenning gekregen in de nieuwste Gartner 2016 Magic Quadrant voor CRM Customer Engagement Center.

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot 'Strong Performer' inThe Forrester Wave™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. Volgens het rapport, kreeg bpm'online de hoogste algemene score voor het huidige aanbod onder Strong Performers.

Nucleus Research heeft voor het tweede achtereenvolgend jaar bpm'online gepositioneerd in het Leaders Quadrant van het CRM-Value Matrix 2H 2016 voor zijn ongekende flexibiliteit om processen snel en eenvoudig aan te passen.

Ovum, één van ‘s werelds meest toonaangevende onderzoeks- en adviesorganisaties, heeft Bpm'online uitgeroepen tot 's werelds top 10 CRM-leveranciers in de nieuwste Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online krijgt hiermee erkenning voor haar proces-gerichte benadering en intuïtieve platform.

CRM Magazine, een autoriteit op het gebied van CRM, heeft bpm'online erkend als toonaangevend bedrijf in de categorieën Sales Force Automation en Midmarket CRM van de 2016 CRM Market Awards. Dit is het tweede jaar op rij dat het bpm'online genomineerd werd in beide categorieën, met ronduit indrukwekkende scores.

Bpm'online is onderscheiden met de Gold Stevie Award voor de “Best Relationship Management Solution of the Year” tijdens de 11e jaarlijkse International Business Awards. De winnaars werden geselecteerd uit meer dan 3.500 nominaties.

CRM Magazine, het toonaangevende blad van de industrie, heeft Bpm'online onderscheiden als Leader in de Midmarket CRM en Sales Force Automation categorieën van de CRM Market Awards 2015. Het bedrijf heeft als enige leverancier in de Midmarket CRM categorie voor elk criterium een 4.0 of hoger weten te ontvangen.

Voor de tweede keer op rij is Bpm'online in 2105 geselecteerd als ISM Top 15 CRM Award-winnaar door ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Het bedrijf is gepositioneerd als een Leader in de snel veranderende CRM-industrie.

Bpm'online ontving een 2015 CRN® Enterprise App Award voor haar Bpm'online mobiele CRM-toepassing. De mobiele app is geselecteerd door een CRN panel op basis van een combinatie van factoren, waaronder kritische functionaliteit, geschiktheid voor de taak, gebruiksgemak, innovatie en de potentiële waarde voor partners, hun klanten en de markt in het algemeen.

Bpm'online is er trots op om te zijn uitgeroepen tot de winnaar van de Europese IT & Software Excellence Awards 2013 - de pan-Europese awards voor IT, ISV en Telecommunicatie channels.

Bpm'online was named the CRM Watchlist 2016 Winner.

Bpm'online CRM heeft de 2015 CRM Excellence Award gewonnen, uitgereikt door CUSTOMER magazine. Deze prijs geeft bpm'online erkenning voor het zijn van een échte CRM partner voor haar klanten en opdrachtgevers.

Bpm'online is uitgeroepen tot een 'Customer Service Rising Star' door CRM Magazine. De prijs is bedoeld voor leveranciers waarvan de producten “Meeting-and exceeding-customer needs.

Bpm'online werd in 2011 betiteld als de CRM Idol 2011 in de EMEA-regio. De rechters hebben Bpm’online geëvalueerd en verklaard dat Bpm'online CRM een van de meest elegante procesmatige CRM-applicaties is.

L'essenza del nostro lavoro è quello di aumentare l'efficienza di business dei nostri clienti

 

Dodici anni fa, bpm'online è nata come una piccola startup europea formata da cinque persone, senza alcun capitale di rischio o di finanziamento esterno. Oggi siamo una società di software globale con uffici in tutto il mondo e un team di oltre cinquecentocinquanta professionisti dedicato alla creazione di prodotti impeccabili.

Katherine Kostereva, Managing partner e CEO bpm’online

Creiamo prodotti che aiutano le aziende a gestire il ciclo completo del cliente: da lead all’ordine e alla gestione

 

Un software per la gestione globale del marketing multi-canale alimentato dai migliori processi, preconfigurati, per generare la domanda

 

Un CRM in cloud con processi di vendita preconfigurati che consente ai nostri clienti il controllo totale sull’intero ciclo del cliente - da lead alla fidelizzazione

 

Un software di help desk innovativo progettato per fornire assistenza eccellente ai clienti

Guarda più da vicino quello che bpm'online
ha per te

 

Processi
preconfigurati

 

I prodotti bpm'online comprendono una serie di best practice processes per il marketing, le vendite ed il servizio clienti. Processi pronti che guidano gli utenti attraverso le azioni più efficaci; un aiuto extra nell’utilizzo del sistema nel loro lavoro.

Una visione completa
del cliente

 

Bpm'online offre processi end-to-end per la gestione completa cliente. Collega marketing, vendite e servizio clienti e permette alle aziende di gestire efficacemente tutte le fasi di interazioni con i clienti.

Una interfaccia coinvolgente,
apprezzata dagli utenti

 

Le applicazioni bpm'online hanno un'interfaccia accattivante e un look and feel “social” che rende il lavoro facile e garantisce un aumento di utilizzo degli utenti.

Guarda come funziona* *Non è richiesta la carta di credito
News room

Novità sull'azienda, comunicati stampa ed eventi

Visita la pagina >

Community

Una risorsa preziosa per la condivisione di idee e best practices

Visita la pagina >

Insight

Video, articoli, libro bianco, ebooks, blog e molto altro ancora

Visita la pagina >