Overheid

Verhoog operationele efficiëntie, bied een buitengewoon niveau van dienstverlening aan burgers, centraliseer data en verhoog transparantie met bpm’online ‘s proces-gedreven CRM voor overheid

Vraag een live demo aan

Klantenrelatiebeheer om te werken aan een relatie waarin de burger centraal staat

Bpm’online biedt een verticale CRM oplossing dat overheid instanties de mogelijkheid bied om haar bedrijfsprocessen te stoomlijnen en de klantenervaring te verbeteren. Overheid instanties gebruiken bpm’online CRM om te voldoen aan steeds maar hoger wordende verwachten van de digitale individuen of organisaties, als het verbeteren van data beheer, informatie deling en de samenwerking tussen departementen.

  • Gezamenlijk en betrouwbare databank voor het beheer van gevoelige data

    Uitgebreid CRM databank staat toe het beheer van complete geschiedenis van alle communicaties op een plek:

    • Beheer en contact management
    • Interacties en communicatie geschiedenis
    • Slim zoeken naar dubbele data en voeg deze samen voor schone data en houd deze up-to-date
    • Complete geschiedenis van interactie met klanten
    • Een gezamenlijke database met snel en gemakkelijk toegang tot al uw diensten en informatie
    • Integreer data van meervoudige bronnen en kanalen
    • Data verrijking met behulp van sociaal media
  • Geavanceerd dossierbeheer mogelijkheden

    Bpm’online biedt een tal instrumenten voor het effectieve beheer van dossiers en klant aanvragen:

    • Complex meerstappen, veelvuldige organisatie van dossier beheer met verfijnde wachtrijmanagement, routing en escalatie vermogen
    • Vaardigheid en rol gebaseerde taaktoewijzing
    • Het monitoren van status en duur van het dossier afhandeling
    • Het anticiperen op behoeften van klant door middel van Next-best-action vaardigheden met real time beslissingsondersteuning
    • Voor gedefinieerde bedrijfsregels voor dossier beheer en afhandeling, inclusief geautomatiseerde afhandeling voor bepaalde categorieën van escalatie regels
    • Bedrijf sociale netwerk met sociale activiteiten stroom en pas toe op een dossier
  • Omnichannel communicaties

    Beinvloed omnichannel communicaties met constant ervaring door diverse kanalen voor medewerkers, burgers en partner organisaties:

    • Instrumenten voor effectieve contact met uw klanten op diverse kanalen: web, sociaal, chat, email, mobiel, telefoon en persoonlijke contact
    • Toegang vanuit het veld naar mobiele toestellen
    • Bedrijf Sociaal Netwerk (ESN) voor het bewaken van laatste wijzigingen en mededelingen van de projecten, dossiers, aanvragen of contacten vanuit diverse kanalen
  • Project management en samenwerking

    Instrumenten voor efficiënte project samenwerkingen, reeks project sluitingsdatums, beheerkosten en aangestelde werkzaamheden aan de eigenaren of een team:

    • Vaardigheden voor het plannen van werklast, inzetten van bedrijfsprocessen voor het toekennen van werkzaamheden en middelen
    • Berekening van tarieven gebaseerd op interne en externe medewerkers kosten
    • Automatische berekening van servicekosten met de mogelijkheid tot het volgen van aanvullende uitgaven en het analyseren van projecten winstgevendheid
    • Het uitgebreide werkstromen en samenwerkingsinstrumenten voor het betere afstemming tussen de teams, agentschappen en partner organisaties
    • Samenwerkingsvaardigheden voor de ondersteuning van agentschappen bij het afstemmen van afhandelingen van burgeraanvragen
  • Human resource management

    Gebruik bpm’online voor het beheren van informatie over uw personeel en teams op een plek:

    • Instrumenten voor het creëren en onderhouden van complete personeelsdatabestand
    • Gebruiksvriendelijke teamroosters
    • Personeel activiteiten, werklast en monitoring van project rollen
    • Monitoring van medewerkersprestatie
  • Business process management

    Automatiseer essentiële bedrijfsprocessen met bpm’online:

    • Automatische dossierbeheer processen, out-of-the-box processen
    • Automatische processen voor het licenties, vergunningaanvragen en toestemmingen
    • Klantgerichte processen en backoffice werkzaamheden beheer
    • Dagelijkse routine en werkstroom automatisatie
    • Gebruiksvriendelijke visueel proces ontwerper om processen te ontwerpen en optimaliseren
  • Verbeterd klantenservice

    Biedt meer efficiënte en effectieve service met nauwkeurige en volledig overzicht van al uw klanten:

    • Geautomatiseerde contactcenter
    • Omnichannel service management
    • Dienstverlening beheer: gepersonaliseerde aanpak voor elke burger met behulp van segmentatie van relevante dienstverlening voor elke segment/deel
    • Geautomatiseerde correspondentie beheer
    • Analyse dienstverlening van instrumentenpanelen
  • Geavanceerde document en kennis beheer

    Document en kennis beheer voor het gemakkelijk organisatiseren en terugvinden van cruciale informatie:

    • Sjablonen, gecategoriseerde documenten beheer met optie voor mogelijke versie controle
    • Documenten beheer mogelijkheden voor het specificeren van document naar type en deze te koppelen aan burgers, dossiers, etc.
    • Geautomatiseerde beoordeling en goedkeuringsproces op verschillende niveaus
    • Onmiddellijke toegang tot centraal informatieopslag, inclusief werkwijze omschrijving, recommandatie, document sjablonen, etc.
    • Geschiedenis van goedkeuringen en chronologie van activiteiten voor elke document; relatiebeheer tussen de documenten; versie controle
    • Mogelijkheden tot servicebeheer van vorderingen en SLA’s

Neem contact met ons op en laat ons demonstreren hoe uw bedrijf kan profiteren van bpm’online

CRM