360° klantoverzicht

  • Centrale klantdatabase
  • Profiel check
  • Segmentatatie tussen rechtspersonen en natuurlijke personen
  • Interactie en communicatie historie
  • Data enrichment via social media
  • Zoek duplicaten en voeg ze samen
  • Client database analyse

 

Ontwikkel een 360-graden klantbeeld van al uw klanten: maak één centrale klantdatabase van bestaande klanten en prospects. Registreer hier contact data, interactie historie, aanvragen en producten. Met bpm’online customer journey kunnen profielen op eenvoudige wijze verrijkt worden – het systeem kan verzoeken voor het completeren van ontbrekende data versturen. De integratie met sociale media maakt het mogelijk om nieuwe en bestaande profielen te vereiken met data van onder meer Twitter en Facebook.

Bpm’online is de juiste oplossing voor het managen van uw klantenbestand op een efficiënte manier. Vind en verwijder dubbele records, maak analyses en vind juist die klanten die er voor zorgen dat uw organisatie groeit. Het systeem registreert elke klantinteractie met accounts en contactpersonen, inclusief afspraken, telefoongesprekken, contracten en afgenomen producten en diensten.  Bpm’online customer journey biedt uitgebreide selectiemogelijkheden om zelf te segmenteren. Bijvoorbeeld op sociaal demografische gegevens, categorie, etc.

360° klantoverzicht

Omnichannel communicatie

  • Communicatie panel
  • E-mail
  • Telefoongesprekken
  • Enterprise social network
  • Taken en agenda
  • Analyse

 

Communicatie panel: voer telefoongesprekken, manage e-mailberichten, accordeer contracten en werk samen in het enterprise social network. Direct vanuit het systeem.

E-mail: beheer e-mails van al uw email boxen in een gemeenschappelijk systeem. Bpm’online bank sales kan worden geïntegreerd met MS Exchange en Gmail. E-mails kunnen worden gekoppeld aan relevante accounts, opportunity’s, contracten of andere entiteiten.

Telefoongesprekken: Bel direct vanuit de applicatie. Bekijk de complete belhistorie op het communicatie panel en neem telefoongesprekken tussen bankmedewerkers en klanten op. Gebruik ze om de service te verbeteren. Gebruikers van bpm’online kunnen elkaar gratis bellen, met of zonder video.

Enterprise social network: Abonneer je voor updates van meerdere kanalen, projecten, of contactpersonen. Het systeem maakt het mogelijk dat gebruikers van verschillende afdelingen, bedrijfsonderdelen of locaties samen kunnen overleggen over klanten, deals en projecten, ervaringen te delen, vragen te stellen en antwoord te krijgen, te “liken” en te reageren.

Analyse: Blijf op de hoogte van de productiviteit op basis van taken, e-mails en telefoongesprekken. Alle dashboards kunnen op eenvoudige wijze worden aangepast, zo blijft u op de hoogte van de belangrijkse kpi’s.

Omnichannel communicatie

Product catalogus

  • Centrale catalogus met bank producten
  • Product features
  • Product-segmentatie matrix
  • Product documenten

 

Complex of eenvoudig. Alle procten en diensten uit uw portfolio kunnen worden opgeslagen in bpm’online bank customer journey. Aan elk product kan een ongelimiteerd aantal parameters worden gekoppeld. Hierbij kunt u denken aan: rentepercentages, voorwaarden, terugbetalingschema’s, etc. Beschrijf de kenmerken van elk financieel product en vind op eenvoudige wijze het aanbod dat exact aansluit bij de behoefte van uw klant. Het systeem maakt het zoeken of selecteren van producten en diensten eenvoudig en stelt u in staat op eenvoudige wijze al het papierwerk te regelen.

Product catalogus

Consultazione

  • Advies
  • Productselectie
  • Aanvragen verwerken

 

Lever goede en accurate adviezen door gebruik te maken van de out-of-the-box processen voor advisering. Kies op basis van de voorkeuren en doelen van de klant het juiste proces en zorg voor optimale communicatie. Het systeem ondersteunt bij het selecteren van het juiste product. Maak hierbij gebruik van verschillende kenmerken en parameters en zorg voor een optimaal advies. Verhoog de kwaliteit van uw dienstverlenin door aanvragen van uw klanten automatisch te verwerken. Volg de status van alle aanvragen en blijf op de hoogte van deadlines en feedback.

Consultazione

Manager werkplek

  • Accountmanagement home
  • Adviezen
  • Herinneringen

 

Bpm’online bank customer journey stelt u in staat om op ieder moment het klantprofiel te raadplegen via een overzichtelijke interface – lever professioneel advies, registreer aanvragen en blijf op de hoogte van belangrijke gebeurtenissen. Het geagregreerde overzicht van elke klant stelt u in staat om persoonlijk te communiceren en de verwachtingen van de klant te overtreffen. Blijf in gesprek met uw klanten gedurende hun lange tijd: vanaf het eerste advies tot aan het contract. Vergeet ook het onderhouden van de relaties niet: het systeem houdt de accountmanager op de hoogte van achterstallige betalingen, contractverleningen, beslistermijnen, verjaardaen en loyaliteisprogramma’s.

Manager werkplek

Agent werkplek

  • Agent home
  • Omnichannel client interactie

 

Gebruik bpm’online customer journey om de efficiëntie van de front office te verhogen doormedewerkers te faciliteren met een applicatie die hun dagelijkse werkzaamheden vereenvoudigd. Het systeem biedt een vooraf gedefinieerd overzicht waarin medewerkers – wachtrijen kunnen beheren, bulk e-mails kunnen versturen, informatie kunnen delen via het Enterprise Social Network en hun eigen prestaties kunnen volgen. Verwerk alle binnenkomende berichten en telefoongesprekken, voer outbound telefoongesprekken op een uiterst professionele manier. Lever advies en geef uw klanten de mogelijkheid om via hun favoriete medium vragen te stellen.

Agent werkplek

Supervisor werkplek

  • Supervisor workplace
  • Wachtrij management
  • Teamwork management

 

In bpm'online bank customer journey kunnen alle werzaamheden van het contact center gepland en gevolgd worden: wachtrij instellingen, kant-en-klare rapporten en overzichten. Maak verschillende type wachtrijen en gebruik de configurator om parameters, prioriteit, betrokken medewerkers of teams en richttijden in te stellen. Bekijk het werk van uw medewerkers en meet de kwantitatieve en kwalitatieve doelstellingen real time. Alle rapporten kunnen naar wens en behoefte worden aangepast, zodat ze precies aansluiten bij de de behoefte van uw organisatie.

Supervisor werkplek

Business process management

  • Visuele proces designer
  • Wizard voor snelle procesmodelering
  • Proces bibliotheek
  • Proces monitoring en -analyses

 

Automatiseer de belangrijkste bedrijfsprocessen met de visuele proces ontwerper van bpm’online journey. Modelleer processen in BPMN met behulp van vooraf geconfigureerde elementen voor het creëren van activiteiten (taken, telefoongesprekken en e-mails), pagina’s, business logica en interfaces met externe applicaties.

Van aanvraag ot oplossing, het wordt allemaal ondersteunt door het systeem. Maak gebruik de meegeleverde, op best practices gebaseerde processen van het systeem, of ontwerp nieuwe processen die precies aansluiten bij de werkwijze van uw organisatie. Visualiseer de processen met behulp van de dashboards en het proces logboek.

Business process management

Contracten en documenten

  • Centrale contract database
  • Documenten van klanten
  • Eén overzicht van bank accounts en cards

 

Gebruik bpm’online bank customer journey voor het beheren van alle contracted, specificaties en aanvullende afspraken- Voeg electronische documenten, scans en kopiëen toe aan het systeem. Blijf op de hoogte van alle details en de bekijk de geschiedenis via versiebeheer. Maak zelf nieuwe contracten. Handmatig of geautomatiseerd op basis van een order. Koppel alle documnten en contracten aan klanten, opportunity’s of contracten.

Met bpm’online kun u snel wisselen tussen de verschillende documenten. Documenten kunnen aan elkaar gekoppeld worden. Volg de complete documentgeschiedenis en koppel dit aan informatie over bankrekeningen, states en saldi. U kunt zelfs zien welke passen zijn uitgegeven en aan welke rekeningen deze zijn gekoppeld.

Contracten en documenten

Knowledge management

  • Knowledge base
  • Knowledge base structuur

 

De knowledge base (kennisbank) is een online bibliotheek waarin artikelen, richtlijnen voor nieuwe medewerkers, document-templates, presentaties, FAQ’s en alle andere nuttige informatie kan worden opgeslagen en beheerd. De knowledge base beschikt over op social media geïnspireerde opties zoals het ‘liken’ en delen van berichten en om te reageren. Door gebruik te maken van de knowledge base is uw organisatie in staat om nog sneller en adequater te reageren en problemen op te lossen. Dit zal de service voor klanten en partners ten goede komen.

Knowledge management

Synchronizatie en integratie

  • Data import van / naar Excel
  • MS Exchange integratie
  • Google integratie
  • Integratie met externe banksystemen
  • Bpm'online customer journey levert ingebouwde hulpprogramma’s voor integreren en importeren:

  • Excel: importeer of exporteer op eenvoudige wijze data zoals accounts, contactpersonen, documenten en facturen van / naar Microsoft Excel met behulp van het ingebouwde hulpprogramma .
  • Microsoft Exchange: Profiteer van de naadloze integratie met Microsoft Exchange voor het synchroniseren van e-mails, contacten, afspraken en taken. Stel de synchronisatie frequentie zelf in (dagelijks, per uur of vaker). Daardoor heeft u altijd alle relevante en actuele gegevens bij de hand.
  • Google: Synchroniseer e-mail, agenda en contacten met uw Google-account. De tweeweg-integratie zorgt ervoor dat u nooit meer hoeft te wisselen tussen applicaties voor het versturen van e-mail of het bijwerken van uw agenda.
  • Integratie met externe banksystemen: realiseer integraties met bank- en accounting applicaties, voor digitaal ondertekenen, verificatie of met back end system. Bpm’online biedt open API’s die het mogelijk maken om snel en effectief te integreren met andere applicaties.
Synchronizatie en integratie

Systeem ontwerper

  • UI aanpassen
  • Gebruikers specifieke instellingen
  • Agile systeem lokalisatie
  • Gebruikers rollen en toegangsrechten
  • Activiteiten logboek

 

Maak gebruik van de uitgebreide mogelijkheden om de gebruikersinterface aan te passen aan uw wensen. De System Designer geeft u voldoende mogelijkheden om schermonderdelen te tonen of verbergen, op te delen in verschillende gebruikersgroepen en/of rollen. Het systeem kan ook aangepast worden aan uw wensen door het toevoegen van uw bedrijfslogo of het aanpassen aan uw huisstijl. Pas het uiterlijk van bpm’online marketing aan uw unieke behoeften. Eenvoudig herschikken, toevoegen en verwijderen van lookups (keuzevelden) , datavelden of hele pagina’s. De applicatie bevat wizards en designers voor objecten, pagina’s en processen. Gebruik deze tools om het uiterlijk van gegevens of zakelijke informatie te veranderen zonder te programmeren.

In bpm’online marketing kunt u eenvoudig de rechten van gebruikers en groepen beheren. Verleen of weiger toegang tot gegevens of groepen records, maar ook het instellen welke onderdelen beschikbaar zijn voor bepaalde gebruikersgroepen is mogelijk.

Systeem ontwerper