Krachtige CRM ontworpen voor corporate - en retailbanken en financiële instellingen voor het beheren van de complete customer journey en het optimaliseren van de klantbeleving.
 
Campagnes
Lead management
Opportunity management
Product uitgifte
Klantenservice

End-to-end customer journey

Lever een uitmunde customer journey en verbeter ondertussen de operationele efficiëntie. Personaliseer communicatie uitingen en beheer aanvragen op eenvoudige wijze met vooraf gedefinieerde processen. Kortom krijg grip op de complete customer journey – vanaf het eerste contact tot en met accountmanagement. Maximaliseer cross- en upselling, meet en verbeter de klanttevredenheid en manage elke fase van het klantcontact snel en effectief.

Standaard processen voor banken

Bpm'online biedt out-of-the-box processen voor het managen van klantcontact voor (groot)zakelijke klanten en consumenten. Kant en klare processen helpen gebruikers om effectiever te werken en maken het eenvoudig om het systeem te adopteren.

Een interface waar gebruikers van houden!

 

Bpm’online’s interface biedt een op sociale media geïnspireerde lay-out. De intuïtieve en gebruikersvriendelijke interface verhoogt de gebruikersadoptie en reduceert de benodigde tijd voor training. Het systeem geeft toegang tot alle benodigde informatie en tools en kan op elk systeem worden gebruikt: smartphone, tablet of laptop.