Volgende generatie CRM:
alles over onze business process excellence
 

Bpm'online is een premium leverancier van procesgestuurde cloud-gebaseerde software voor marketing, sales en service. De schoonheid en de kernwaarden van bpm'online producten zijn de out-of-the-box processen die gebruikers door de meest effectieve processen begeleiden om daardoor de resultaten te kunnen verbeteren. Gebruikers hebben de effectieve en efficiente interface van bpm'online in het hart gesloten omdat deze vrij is van overbodige informatie en daardoor de focus op hun daarwerkelijke taak behouden blijft.

Bpm'online heeft brede erkenning gekregen van vooraanstaande industrie-analisten, getuige de vele awards die hen ten deel vielen.

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot voorloper in The Forrester Wave ™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. De erkenning als een leider in deze prestigieuze CRM evaluatie werd behaald door bpm'online door middel van aanzienlijke investeringen in innovatie en continue verbeteringen van haar producten zodat deze aan de steeds veranderende behoeften van bedrijven kunnen voldoen.

Bpm'online is opgenomen in Gartner's Magic Quadrant 2016 voor Sales Force Automation, is opgenomen in 2016 Gartner's Magic Quadrant voor CRM Lead Management, en heeft erkenning gekregen in de nieuwste Gartner 2016 Magic Quadrant voor CRM Customer Engagement Center.

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot 'Strong Performer' inThe Forrester Wave™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. Volgens het rapport, kreeg bpm'online de hoogste algemene score voor het huidige aanbod onder Strong Performers.

Nucleus Research heeft voor het tweede achtereenvolgend jaar bpm'online gepositioneerd in het Leaders Quadrant van het CRM-Value Matrix 2H 2016 voor zijn ongekende flexibiliteit om processen snel en eenvoudig aan te passen.

Ovum, één van ‘s werelds meest toonaangevende onderzoeks- en adviesorganisaties, heeft Bpm'online uitgeroepen tot 's werelds top 10 CRM-leveranciers in de nieuwste Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online krijgt hiermee erkenning voor haar proces-gerichte benadering en intuïtieve platform.

CRM Magazine, een autoriteit op het gebied van CRM, heeft bpm'online erkend als toonaangevend bedrijf in de categorieën Sales Force Automation en Midmarket CRM van de 2016 CRM Market Awards. Dit is het tweede jaar op rij dat het bpm'online genomineerd werd in beide categorieën, met ronduit indrukwekkende scores.

Bpm'online is onderscheiden met de Gold Stevie Award voor de “Best Relationship Management Solution of the Year” tijdens de 11e jaarlijkse International Business Awards. De winnaars werden geselecteerd uit meer dan 3.500 nominaties.

CRM Magazine, het toonaangevende blad van de industrie, heeft Bpm'online onderscheiden als Leader in de Midmarket CRM en Sales Force Automation categorieën van de CRM Market Awards 2015. Het bedrijf heeft als enige leverancier in de Midmarket CRM categorie voor elk criterium een 4.0 of hoger weten te ontvangen.

SCi Sales Group, een klant van Bpm'online en een toonaangevend B2B sales accelerator heeft de 2014 ROI Award ontvangen voor 1281% rendement op de investering die zij behaalde na de implementatie van Bpm'online CRM.

Voor de tweede keer op rij is Bpm'online in 2105 geselecteerd als ISM Top 15 CRM Award-winnaar door ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Het bedrijf is gepositioneerd als een Leader in de snel veranderende CRM-industrie.

Bpm'online ontving een 2015 CRN® Enterprise App Award voor haar Bpm'online mobiele CRM-toepassing. De mobiele app is geselecteerd door een CRN panel op basis van een combinatie van factoren, waaronder kritische functionaliteit, geschiktheid voor de taak, gebruiksgemak, innovatie en de potentiële waarde voor partners, hun klanten en de markt in het algemeen.

Bpm'online is er trots op om te zijn uitgeroepen tot de winnaar van de Europese IT & Software Excellence Awards 2013 - de pan-Europese awards voor IT, ISV en Telecommunicatie channels.

Bpm'online was named the CRM Watchlist 2016 Winner.

Bpm'online CRM heeft de 2015 CRM Excellence Award gewonnen, uitgereikt door CUSTOMER magazine. Deze prijs geeft bpm'online erkenning voor het zijn van een échte CRM partner voor haar klanten en opdrachtgevers.

Bpm'online is uitgeroepen tot een 'Customer Service Rising Star' door CRM Magazine. De prijs is bedoeld voor leveranciers waarvan de producten “Meeting-and exceeding-customer needs.

Bpm'online werd in 2011 betiteld als de CRM Idol 2011 in de EMEA-regio. De rechters hebben Bpm’online geëvalueerd en verklaard dat Bpm'online CRM een van de meest elegante procesmatige CRM-applicaties is.

De essentie van ons werk is om de efficiëntie van de bedrijfsprocessen van onze klanten te verhogen.

 

Twaalf jaar geleden begon bpm'online als een kleine Europese startup met 5 personen aan boord zonder externe financiering of venture capital. Vandaag zijn we een wereldwijd software-bedrijf met kantoren over de hele wereld en een team van 550+ betrokken professionals toegewijd aan het doel om onberispelijke producten te creëren en te leveren.

Katherine Kostereva, Managing partner and CEO at bpm’online

We bouwen producten die bedrijven ondersteunen in het beheer van de volledige customer journey: van lead tot order tot en met het onderhouden van de contacten met de klant.

 

Holistische multichannel marketing management software met krachtige out-of-the-box best practice campagnes voor het genereren van excellente vraag.

 

Een cloud-gebaseerde CRM oplossing met out-of-the-box sales processen die u in staat stelt om controle te krijgen en te behouden over de volledige customer journey van de klant - van lead generatie tot nieuwe en herhalende orders

 

Innovatieve helpdesk software met best practice processen ontworpen om een voortreffelijke customer care te leveren

Maak kennis met wat bpm'online voor u aan
mogelijkheden biedt

 

Out-of-the-box
processen

 

Bpm'online producten bevatten een set aan best practice processen voor marketing, sales en customer service. Kant-en-klare processen die de gebruiker ondersteunen tijdens zijn reis door de applicaties en daardoor snel met de mogelijkheden vertrouwt raakt.

Een compleet overzicht van
de customer journey

 

Bpm'online levert end-to-end processen om de complete customer journey te beheren. Het verbindt de applicaties marketing, sales en customer service en stelt bedrijven daardoor in staat om elke fase van de interacties van de klant effectief te beheren.

Effectieve en efficiënte
gebruikersinterface

 

Bpm'online bevat een oogstrelende gebruikersinterface met een social look en feel waardoor het werken met de software eenvoudig is en ervoor zorgt dat de totale acceptatie door gebruikers een feit is.

Zie hoe het werkt* *Geen creditcard nodig
News room

Laatste bedrijfsnieuws, persberichten en evenementen

Bezoek pagina >

Gemeenschap

Een waardevolle bron voor het delen van ideeën en 'best practices'

Bezoek pagina >

Inzicht

Video's, artikelen, white papers, eBooks, blog en nog veel meer

Bezoek pagina >