Bpm’online genoteerd in vijf categorieën in de The Gartner CRM Vendor Guide 2016

dinsdag, mei 31, 2016
Nieuws

Bpm’online is trots om bekend te kunnen maken dat Gartner, werelds leidende bedrijf op het gebied van informatie en technologie onderzoek en advies, bpm’online heeft genoteerd in vijf categorieën in de Gartner CRM Vendor Guide 2016, gepubliceerd op 9 mei 2016.

Bpm’online is geprezen in de categorieën: Sales Force Automation, Partner Relationship Management, Inside Sales and Telesales, Customer Engagement Center Suite en Customer Service Software for the MSB.

Volgens het rapport: Blijven CRM leiders investeren in digitale CRM technologieën om groei te stimuleren en de klanten ervaring te verbeteren. Een belangrijk prioriteit is markt onderscheiding via nieuwe data en analyse tools die consistentie creëren en helpen bij de klanten interacties via alle communicatie kanalen.

Door het aanbieden van proces-gedreven tools voor marketing, verkoop en ondersteuning op een enkel platform, helpt bpm’online bij het managen van de complete klantenreis en de interactie met klanten via meerdere kanalen. Mogelijkheden om processen sneller dan ooit te veranderen, verhogen productiviteit en een hogere rendement.

 “Wij geloven dat onze opname in de Gartner CRM Vendor Guide, onze vastberadenheid om de allerbeste oplossing voor marketing, verkoop en dienstverlening te creëren bevestigd.  Bpm’online proces-gedreven technologie helpt bedrijven in verschillende verticale markten, helpt bij het verhogen van opbrengsten en het verbeteren van de klantenervaring op elke stap van de klantenreis.” Zegt Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner bij bpm’online.

Disclaimer: Gartner prijst geen enkele leverancier, product of dienst aan die zijn weergegeven in haar onderzoek publicatie en adviseert technologie gebruikers niet om enkel leveranciers te selecteren met de hoogste notering of andere aanduiding.  Gartner onderzoek publicaties bevatten de meningen van Gartner ’s onderzoeksorganisatie en moeten niet gebruik wordt als onderbouwing van feiten. Gartner voorbehoudt zich van alle garanties, expliciet of bedoeld, met inachtneming van dit onderzoek, inclusief alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een expliciet doel.