Bpm’online genoemd als leider in de Midmarket CRM en Sales Force Automation categorieën door CRM Magazine

woensdag, juli 27, 2016
Nieuws

Bpm’online, wie haar proces-gedreven CRM marketing, verkoop en dienstverlening meer dan 6.500 organisaties met helpt bij het verkrijgen van klanten, is genoemd als een leider in de 2016 CRM Market Awards door CRM Magazine in twee categorieën: Sales Force Automation en Midmarket CRM Suite.

Dit is het tweede jaar op rij dat bpm’online geplaatst is op het leidersbord in de Midmarket CRM Suite en de Sales Force Automation categorieën, met indrukwekkende resultaten op alle gebieden.

Het jurypaneel voor de CRM Market Awards, waarin vooraanstaande CRM industrie analyticus, consultants en strategische leiders plaatsnemen, waardeert belangrijke spelers in de snel groeiende CRM markt, die het beste reageren op de behoeften van haar klanten. De totale score is gebaseerd op een samenstelling van de scores op het gebied van: bedrijfsomzet, scores voor de kosten van het implementeren van functionaliteit, klanttevredenheid en de richting van het bedrijf.  

Volgens het CRM Market Awards onderzoek, zijn grote en kleine bedrijf opzoek naar een CRM systeem dat betaalbaar, waardevol en gemakkelijk te gebruiken is. Ondersteunt door een robuust business process management platform, bpm’online verbind marketing, verkoop en dienstverlening op een enkel platform, levert het een begin-tot-eind proces voor het beheren van de complete klantenreis. De uitgebreide proces management mogelijkheden van het systeem leveren de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen. Bpm’online biedt intelligente bedrijfsprocessen voor de beste resultaten in een hoog competitieve bedrijfsomgeving. 

Gebruikers zijn gek op bpm’online ’s pakkende interface met een sociaal beeld en gevoel, vrij van overbodige informatie, om de gebruiker gefocust te houden op wat relevant is. Verder onderhoudt bpm’online een sterke reputatie voor kosten effectiviteit en heeft het de hoogste scores van alle leveranciers op dat gebied.

“Bpm’online blijft de CRM markt verschuiven met haar eerste klas producten, die meer en meer bedrijven helpt bij haar groei, door de klant centraal te zetten in de bedrijfsvoering.” Zegt Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner bij bpm’online. “ Vandaag de dag hebben organisaties intelligente CRM oplossingen nodig voor het effectief bereiken van potentiele klanten en cliënten, de communicatie met zakenpartners en het stroomlijnen van de samenwerking van verschillende departementen. Bpm’online oplossingen ondersteunt door de onderliggende BPM motor en intelligente bedrijfsprocessen, helpt u bij het bereiken van deze doelen om intussen de benodigde tooling te leveren om marketing, verkoop en dienstverlening te verbinden. Onze erkenning in de CRM Market Leaders Awards van dit jaar, is meer nog meer bewijs van de hoge waarde van onze proces-gedreven wendbare oplossingen voor marketing, verkoop en ondersteuning in de continue veranderende bedrijfsomgevingen van vandaag.”

Over bpm’online
Bpm’online is een wereldwijde leverancier van proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en onderhoud. Het mooie en de kernwaarde van bpm’online CRM is de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen en het verbinden van marketing, verkoop en ondersteuning op een platform. Gebruikers zijn gek op bpm’online innemende interface met een sociale blik en gevoel, vrij van overbodige informatie om de focus te houden op wat relevant is. Vandaag de dag, bedient het bedrijf duizenden klanten wereldwijd.
Voor meer informatie, ga naar: www.bpmonline.com.nl