Bpm’online erkend in Gartner’s 2016 Magic Quadrant voor Sales Force Automation

woensdag, augustus 17, 2016
Nieuws

Bpm’online wie haar proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en dienstverlening die duizenden organisaties helpt bij het krijgen van meer klanten, is opgenomen in de Gartner Magic Quadrant voor Sales Force Automation, 2016(1) gebaseerd op haar complete visie en mogelijkheid tot uitvoering.

Volgens Gartner, “De verkoopafdeling automatseringsmarkt groeide in 2015 met 9.8% tot bijna 6 miljard dollar. IT leiders die de verkoopafdelingen ondersteuning hebben nieuwe mobiele modellen voor bedrijfsprocessen en voorspellende analyse opties.”

Bpm’online geloofd dat haar opname in de Magic Quadrant voor Sales Force Automation van dit jaar laat zien dat ze in staat is om haar missie waar te maken om de allerbeste technologieën voor proces-gedreven CRM te creëren. Volgens het rapport ontving bpm’online hoge scores voor de belangrijkste SFA functies en het gemakkelijk configureren en aanpassen. 

Bpm’online biedt producten met geavanceerde SFA mogelijkheden die gemakkelijk in gebruik zijn en makkelijk in te stellen. Ondersteunt door een robuust business process management platform, brengt bpm’online uitgebreide mogelijkheden voor verkoopprocessen management, die de wendbaarheid geven om processen sneller dan ooit aan te passen. Op het zelfde moment is bpm’online niet alleen bekend voor haar allerbeste producten maar voor haar hoge kwaliteit van diensten en de geleverde waarde aan haar klanten.

“Onze klanten uit verschillende industrieën over de hele wereld waarden de aanblik en diepte van ons bpm’online platform en de tools die zijn ontworpen voor het verhogen van de verkoopsnelheid en de groei in omzet.” zegt Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner bij bpm’online. “We voelen ons vereerd om opgenomen te zijn in de Gartner 2016 Magic Quadrant voor Sales Force Automation. We geloven dat het een erkenning is voor ons team en onze positie als leverancier van de beste oplossingen met intelligente SFA mogelijkheden onderstreept. Door het gebruik van bpm’online ’s begin-tot-einde, gemakkelijke, krachtige en efficiënte SFA oplossing, kunnen organisaties snel een betere verkoopproductiviteit zien met een beter inzicht in de prestaties van het verkoopteam.”

Bpm’online verkoop is een Sales Force Automation (verkoop automatisering) oplossing, ontworpen om de gehele verkoopcyclus te beheren – van potentiele klant tot verhaal verkopen. Het systeem biedt intelligente tooling en mogelijkheden voor verkoopmedewerkers om betere resultaten te bereiken. Bpm’online is een model-gedreven tool die business process modeling (BPM) technieken gebruikt voor het ontwerpen en automatiseren van verkoopprocessen. Kant-en-klare beste verkoopprocessen geleverd bij bpm’online, helpt verkoopmedewerkers met de best mogelijk acties om versnelt resultaten te bereiken en het meeste te halen uit de verkooppijpleiding. Naast het noemenswaardige SFA product, kunnen klanten gebruikmaken van de prijswinnende marketing en dienstverlening functionaliteit – dit alles op een enkel platform.

Lees meer over de prijswinnende bpm’online verkoop >>

Als onderdeel van het Magic Quadrant process, heeft Gartner de input van honderd referentie klanten verzameld.  Gartner’s evaluatie van SFA leveranciers helpt IT leiders bij het ondersteuning van de verkoop met het kiezen van de beste oplossing die past bij haar eisen.

Download het Magic Quadrant rapport als een belangrijke referentie voor uw evaluaties >>

(1) Gartner, Magic Quadrant voor de Sales Force Automation, 10 Augustus 2016

Disclaimer: Gartner prijst geen enkele leverancier, product of dienst aan die zijn weergegeven in haar onderzoek publicatie en adviseert technologie gebruikers niet om enkel leveranciers te selecteren met de hoogste notering of andere aanduiding.  Gartner onderzoek publicaties bevatten de meningen van Gartner ’s onderzoeksorganisatie en moeten niet gebruik wordt als onderbouwing van feiten. Gartner voorbehoudt zich van alle garanties, expliciet of bedoeld, met inachtneming van dit onderzoek, inclusief alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een expliciet doel.

Over bpm’online

Bpm’online is een wereldwijde leverancier van proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en onderhoud. Het mooie en de kernwaarde van bpm’online CRM is de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen en het verbinden van marketing, verkoop en ondersteuning op een platform. Gebruikers zijn gek op bpm’online innemende interface met een sociale blik en gevoel, vrij van overbodige informatie om de focus te houden op wat relevant is. Vandaag de dag, bedient het bedrijf duizenden klanten wereldwijd.

Voor meer informatie, ga naar: www.bpmonline.com.nl