Bpm’online genoemd als een van de meest gebruiksvriendelijke CRM software

vrijdag, september 9, 2016
Nieuws

Bpm’online, wie haar proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en ondersteuning duizenden organisaties helpt bij het winnen van klanten, is genoteerd tussen de top 20 meest gebruiksvriendelijke CRM systemen door Capterra.

Capterra, een hoogst eerbiedwaardige online dienst, die miljoenen mensen helpt bij het zoeken naar de beste bedrijfssoftware, heeft een diepte studie gedaan om de beste CRM software te onderscheiden die de beste gebruiksvriendelijkheid leveren. Bpm’online is genoteerd tussen de meest vriendelijke CRM system op basis van een combinatie van gebruiksvriendelijkheid, aanbod van klantenservice en klanten reviews.

Bpm’online biedt een pakkende interface met een sociaal beeld en gevoel, vrij van overbodige informatie, om de gebruiker gefocust te houden op wat relevant is. Naast de pakkende interface is bpm’online bekend voor de aanpasbaarheid, die bpm’online ’s geavanceerde proces-gedreven CRM gewild maakt bij haar gebruikers. Bpm’online biedt producten om marketing, verkoop en ondersteuning te verbinden op een enkel platform, met een enkele interface en een sign-on, die het werk aanzienlijk vereenvoudigen voor haar gebruikers.

“We streven er naar om continue de interface en de bruikbaarheid van onze software te verbeteren, gericht op het verhogen van de gebruikservaring. We waarderen de behoeften van onze cliënten en streven er naar om haar verwachtingen te overtreffen. Daarom zijn we er trots op dat onze inzet en harde werk is opgevallen en erkend door Capterra en die bpm’online heeft genoemd als een van de meest gebruiksvriendelijke CRM system in de wereld” zegt Katherine Kostereva, Managing partner en CEO bij bpm’online.

Over bpm’online
Bpm’online is een wereldwijde leverancier van proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en onderhoud. Het mooie en de kernwaarde van bpm’online CRM is de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen en het verbinden van marketing, verkoop en ondersteuning op een platform. Gebruikers zijn gek op bpm’online innemende interface met een sociale blik en gevoel, vrij van overbodige informatie om de focus te houden op wat relevant is. Vandaag de dag, bedient het bedrijf duizenden klanten wereldwijd.
Voor meer informatie, ga naar: www.bpmonline.com