Bpm’online met haar unieke proces-gedreven aanpak voor CRM is erkend in Gartner’s 2016 MQ voor CRM Lead Management

donderdag, september 15, 2016
Nieuws

Bpm'online wie haar unieke proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en ondersteuning duizenden organisaties helpt om meer klanten te winnen, is opgenomen in de september 2016 Gartner Magic Quadrant voor CRM Lead Management (1) op basis van haar complete visie en mogelijkheid tot uitvoering.

Volgens Gartner, “ De markt voor CRM potentiele klantenmanagement blijft groeien, evalueren en wordt volwassen… CRM lead management integreert bedrijfsprocessen en technologie om het gat te dichten tussen marketing en verkoop, om kansen van hoge waarde door de hogere eisen te loodsen, executie en kansen beheer…. Deze Magic Quadrant evalueert 17 leveranciers, in samenwerking met marketing, verkoop en digitale verkoop leiders, om zodoende IT leiders te helpen met de beste keuzes voor haar bedrijf.”

Bpm’online geloofd dat de erkenning in de Magic Quadrant voor CRM Lead Management van dit jaar, is gebaseerd op haar unieke aanbod – proces-gedreven CRM ontworpen om marketing, verkoop en dienstverlening te verbinden op een enkel platform. 

Bpm’online klanten waarderen de waarde die ze krijgen door de uitgebreide business process management mogelijkheden en de mogelijkheid om alle lead management te automatiseren in een enkele applicatie. Geen extra integraties, een enkele gebruikers interface en een verbonden marketing en verkoopproces in bpm’online is wat het systeem aantrekkelijk maakt voor de meerderheid van de bedrijven opzoek naar een lead management oplossing.

Met haar gemakkelijk bruikbare maar ook sterke producten biedt bpm’online robuuste tools voor het beter verbinden van de marketing en verkoop departementen, orkestreer lead management processen en verhoog prestaties, met het verlagen van kosten.

Bpm’online marketing, een holistisch meerdere kanalen marketing management software, biedt uitgebreide mogelijkheden en kant-en-klare best practice processen die het voor bedrijven mogelijk maken om beter te worden in het verhogen van de vraag. Ondersteunt door een robuuste BPM motor, bpm’online helpt organisaties bij het effectief beheren van leads, van het eerste stadia van klanten toe-eigening tot aan het afleveren aan de verkoopafdeling. Dit maakt het voor verkoop teams mogelijk om te werken met de meest gekwalificeerde en verkoop-klare leads.

Het system levert intelligente mogelijkheden om marketeers te helpen betere resultaten te bereiken door effectieve marketingmiddelen beheer, campagne ontwerp en uitvoering, lead management en persoonlijke communicatie met elke klant via verschillende kanalen. Dankzij bpm’online ’s platform die marketing, verkoop en dienstverlening verbinden, kunnen organisaties alle klantenprocessen stroomlijnen, om zodoende een duidelijk voordeel ten opzicht van de concurrentie te krijgen in een tijdperk met continue veranderingen in de klanten verwachtingen.

“We zijn trots om erkend te worden in Gartner’s laatste Magic Quadrant voor CRM Lead Management met onze unieke proces-gedreven CRM. We geloven dat deze erkenning onze positie, als leverancier van de beste marketing automatisering tools met geavanceerde lead management mogelijkheden, verder onderstreept.” Zegt Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner bij bpm’online. “Daarnaast is een van de grootste waarden die bpm’online krijgen, de mogelijkheid om marketing, verkoop en ondersteuning te verbinden op een enkel platform. Deze aanpak maakt het mogelijk voor bpm’online cliënten om vingervlug de complete klantenreis te beheren, om er zeker van te zijn van een echte verbinding tussen verschillende belangrijke bedrijfsoperaties.”

De notering van bpm’online in de Magic Quadrant voor CRM Lead Managent is de meest recente erkenning door Gartner ontvangen in de laatste 12 maanden. Eerder dit jaar was bpm’online al erkend in de Gartner’s Augustus 2016 Magic Quadrant voor Sales Force Automation, de Mei 2016 Magic Quadrant voor de CRM Customer Enagement Center en genoteerd in vijf categorieën in de mei 2016 Gartner CRM Vendor Guide 2016

Als onderdeel van het CRM Lead Management Magic Quadrant evaluatie proces, heeft Gartner de input verzamelt van 155 klanten referenties. Wij geloven dat Gartner ‘s evaluatie van lead management leveranciers organisaties zal helpen te kiezen voor de beste oplossing die past bij haar eisen.

Disclaimer: Gartner prijst geen enkele leverancier, product of dienst aan die zijn weergegeven in haar onderzoek publicatie en adviseert technologie gebruikers niet om enkel leveranciers te selecteren met de hoogste notering of andere aanduiding.  Gartner onderzoek publicaties bevatten de meningen van Gartner ’s onderzoeksorganisatie en moeten niet gebruik wordt als onderbouwing van feiten. Gartner voorbehoudt zich van alle garanties, expliciet of bedoeld, met inachtneming van dit onderzoek, inclusief alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een expliciet doel.

Over bpm’online
Bpm’online is een wereldwijde leverancier van proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en onderhoud. Het mooie en de kernwaarde van bpm’online CRM is de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen en het verbinden van marketing, verkoop en ondersteuning op een platform. Gebruikers zijn gek op bpm’online innemende interface met een sociale blik en gevoel, vrij van overbodige informatie om de focus te houden op wat relevant is. Vandaag de dag, bedient het bedrijf duizenden klanten wereldwijd.
Voor meer informatie, ga naar: www.bpmonline.com.nl