Bpm'online nog hoger in de Leader Quadrant in de laatste Nucleus Research’s CRM Value Matrix

donderdag, september 29, 2016
Nieuws

Bpm’online is wederom erkend in de CRM Value Matrix als een leidende wereldwijde CRM leverancier.

Bpm’ online, wie haar proces-gedreven CRM voor sales, verkoop en ondersteuning duizenden organisaties helpt bij het winnen van meer klanten, is wederom genoemd als een leider in de CRM Value Matrix 2H 2016. Bpm’online heeft haar positie verbeterend in de meest recente CRM Value Matrix door haar significante groei in functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid.

De CRM Value Matrix door Nucleus Research evalueert werelds leidende CRM software leveranciers voor haar gebruiksvriendelijkheid en functionaliteit – de twee belangrijkste factoren die identificeren of een systeem in staat is om een volledige gecoördineerde klantenervaring te leveren.

Met de achtereenvolgende benoeming als een leider in het rapport, rechtvaardigt bpm’online haar positie in de CRM Value Matrix met haar unieke proces-gedreven CRM software die klantenprocessen stroomlijnen en de operationele efficiëntie verhogen. Ondersteunt door een robuust business process management platform, leveren bpm’online producten de benodigde tools voor het volledige cyclus van proces management: Ontwerp, executie, monitoring en analyses, wat organisaties in staat stelt om haar klantenprocessen door de gehele organisatie te stroomlijnen

“Bpm’ online is vorig jaar in het leader quadrant geplaatst en in de meest recente Value Matrix is zoals verwacht deze notering alleen maar verbeterd door de groei in functionaliteit en gebruikersvriendelijkheid.”  Zegt Rebecca Wettemann, Vice President bij Nucleus Research. “In termen van functionaliteit is bpm’online een van de weinige leveranciers in de Value Matrix die een sterke business process management bieden in haar kern. Op het gebied van gebruiksvriendelijkheid komt bpm’online met een robuust en intuïtief pakket van ontwerp tools. Het is uiterst configureerbaar met een sleepbaar ontwerp en de mogelijk om de broncode aan te passen direct in Visual Studio. De focus op bruikbaarheid met actie dashboard die marketing en verkoop helpt met het managen van potentiele kopers en de pijpleiding, bijdraagt aan een gestroomlijnde gebruikerservaring die de gehele productiviteit verhoogt.”

“Met haar verbeterde positie in de Leader Quadrant van de recente CRM Value Matrix, wat een fantastische erkenning is voor bpm’online, denken wij dat dit al onze inzet van de laatste paar maanden rechtvaardigt voor het verbeteren van onze proces-gedreven producten voor marketing, verkoop en dienstverlening. Wij bij bpm’online zijn continue bezig de snelheid van innovatie te verhogen en streven naar de focus om meer organisaties te helpen met het effectief beheren van de complete klantenreis – van potentiele koop, tot koop en een blijvende uitstekende klanten ondersteuning.”  zegt Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner bij bpm’online.

Download een volledig rapport van NucleusResearch.com >>

Over bpm’online
Bpm’online is een wereldwijde leverancier van proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en dienstverlening. Het mooie en de kernwaarde van bpm’online CRM is de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen en het verbinden van marketing, verkoop en dienstverlening op een platform. Gebruikers zijn gek op bpm’online innemende interface met een sociale blik en gevoel, vrij van overbodige informatie om de focus te houden op wat relevant is. Vandaag de dag, bedient het bedrijf duizenden klanten wereldwijd.
Voor meer informatie, ga naar: www.bpmonline.com.nl

Over Nucleus Research

Nucleus research is een wereldwijde leverancier van serieus technologisch onderzoek en adviesdiensten die de wereld voorzien van inzichten om technologische waarde te maximaliseren. Voor meer informatie bezoek www.nucleusresearch.com