Bpm’online beoordeeld als nummer 1 onderneming CRM Applicatie van 2016 door 10 Best CRM

donderdag, november 3, 2016
Nieuws

Bpm’online, wie haar proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en dienstverlening al duizenden organisaties geholpen heeft klanten voor zich te winnen, is beoordeeld als de nummer 1 onderneming CRM Applicatie van 2016 door 10 Best CRM, een van vooraanstaande websites voor het adviseren bij kiezen van CRM software.

De experts bij 10 Best CRM maken gebruik van een complex beoordelingssysteem om CRM systemen te boordelen en een omgeving te creëren voor ondernemingen om het juiste CRM systeem voor haar bedrijf. De gebruikte geanalyseerde data zijn inclusief, bedrijf beoordelingen, klantenservice beoordelingen, leveranciers vorige prijzen, website notering, gepatenteerde analyses en clientèle. Als resultaat van het onderzoek, hebben experts bpm’online beoordeeld als nummer 1 tussen andere toonaangevende onderneming CRM applicaties in 2016.

Als winnaar in deze categorie, is bpm’online haar proces-gedreven CRM erkend als een van de meest krachtige tools op de ondernemingsmarkt dankzij haar geavanceerde functionaliteit, zeer-intuïtieve gebruikersinterface, producten om verkoop, sales en ondersteuning te verbinden in een enkel platform en haar robuuste business proces management motor. Dit levert bpm’online klanten de ultieme tool om drastisch tijd te besparen op de dagelijkse operaties als de verhoging van productiviteit en opbrengst.  

“Wij bij bpm’online investeren veel tijd in het ontwerpen in de allerbeste CRM producten voor middelgrote ondernemingen. Onze onderneming klanten gebruiken bpm’online CRM op grote schaal voor het beheer van complexe CRM processen en operaties met grote wendbaarheid en efficiëntie. We zijn vereerd dat onze inzet worden beloond met het uitroepen van onze proces-gedreven CRM als nummer 1 onderneming CRM Applicatie door onze klanten en experts uit de industrie.” Zegt Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner bij bpm’online

Over bpm’online
Bpm’online is een wereldwijde leverancier van proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en dienstverlening. Het mooie en de kernwaarde van bpm’online CRM is de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen en het verbinden van marketing, verkoop en dienstverlening op een platform. Gebruikers zijn gek op bpm’online innemende interface met een sociale blik en gevoel, vrij van overbodige informatie om de focus te houden op wat relevant is. Vandaag de dag, bedient het bedrijf duizenden klanten wereldwijd.
Voor meer informatie, ga naar:www.bpmonline.com.nl

Over 10 Best CRM

10 Best CRM is een van internet’s vooraanstaande adviseurs voor het uitzoeken van CRM software. Het hoofddoel van 10 Best CRM is om een makkelijke omgeving te creëren voor klanten om de juiste software uit te zoeken voor haar bedrijf die voldoen aan haar specifieke wensen.

Voor meer informatie, bezoek www.10bestcrm.com