Next generation CRM:
all about business process excellence
 

Bpm’online is a premium vendor of process-driven cloud based software for marketing, sales and service automation. The beauty and core value of bpm’online products are the out-of-the-box processes that guide users through the most effective actions to accelerate results. Users love bpm'online's engaging interface with its social look and feel, free from redundant information that keeps them focused on what's relevant.

Bpm’online has been widely recognized by key industry analysts, receiving multiple awards

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot voorloper in The Forrester Wave ™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. De erkenning als een leider in deze prestigieuze CRM evaluatie werd behaald door bpm'online door middel van aanzienlijke investeringen in innovatie en continue verbeteringen van haar producten zodat deze aan de steeds veranderende behoeften van bedrijven kunnen voldoen.

Bpm'online is opgenomen in Gartner's Magic Quadrant 2016 voor Sales Force Automation, is opgenomen in 2016 Gartner's Magic Quadrant voor CRM Lead Management, en heeft erkenning gekregen in de nieuwste Gartner 2016 Magic Quadrant voor CRM Customer Engagement Center.

Bpm'online is in 2016 uitgeroepen tot 'Strong Performer' inThe Forrester Wave™: CRM Suites voor middelgrote organisaties. Volgens het rapport, kreeg bpm'online de hoogste algemene score voor het huidige aanbod onder Strong Performers.

Nucleus Research heeft voor het tweede achtereenvolgend jaar bpm'online gepositioneerd in het Leaders Quadrant van het CRM-Value Matrix 2H 2016 voor zijn ongekende flexibiliteit om processen snel en eenvoudig aan te passen.

Ovum, één van ‘s werelds meest toonaangevende onderzoeks- en adviesorganisaties, heeft Bpm'online uitgeroepen tot 's werelds top 10 CRM-leveranciers in de nieuwste Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online krijgt hiermee erkenning voor haar proces-gerichte benadering en intuïtieve platform.

CRM Magazine, een autoriteit op het gebied van CRM, heeft bpm'online erkend als toonaangevend bedrijf in de categorieën Sales Force Automation en Midmarket CRM van de 2016 CRM Market Awards. Dit is het tweede jaar op rij dat het bpm'online genomineerd werd in beide categorieën, met ronduit indrukwekkende scores.

Bpm'online is onderscheiden met de Gold Stevie Award voor de “Best Relationship Management Solution of the Year” tijdens de 11e jaarlijkse International Business Awards. De winnaars werden geselecteerd uit meer dan 3.500 nominaties.

CRM Magazine, het toonaangevende blad van de industrie, heeft Bpm'online onderscheiden als Leader in de Midmarket CRM en Sales Force Automation categorieën van de CRM Market Awards 2015. Het bedrijf heeft als enige leverancier in de Midmarket CRM categorie voor elk criterium een 4.0 of hoger weten te ontvangen.

SCi Sales Group, een klant van Bpm'online en een toonaangevend B2B sales accelerator heeft de 2014 ROI Award ontvangen voor 1281% rendement op de investering die zij behaalde na de implementatie van Bpm'online CRM.

Voor de tweede keer op rij is Bpm'online in 2105 geselecteerd als ISM Top 15 CRM Award-winnaar door ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. Het bedrijf is gepositioneerd als een Leader in de snel veranderende CRM-industrie.

Bpm'online ontving een 2015 CRN® Enterprise App Award voor haar Bpm'online mobiele CRM-toepassing. De mobiele app is geselecteerd door een CRN panel op basis van een combinatie van factoren, waaronder kritische functionaliteit, geschiktheid voor de taak, gebruiksgemak, innovatie en de potentiële waarde voor partners, hun klanten en de markt in het algemeen.

Bpm'online is er trots op om te zijn uitgeroepen tot de winnaar van de Europese IT & Software Excellence Awards 2013 - de pan-Europese awards voor IT, ISV en Telecommunicatie channels.

Bpm'online was named the CRM Watchlist 2016 Winner.

Bpm'online CRM heeft de 2015 CRM Excellence Award gewonnen, uitgereikt door CUSTOMER magazine. Deze prijs geeft bpm'online erkenning voor het zijn van een échte CRM partner voor haar klanten en opdrachtgevers.

Bpm'online is uitgeroepen tot een 'Customer Service Rising Star' door CRM Magazine. De prijs is bedoeld voor leveranciers waarvan de producten “Meeting-and exceeding-customer needs.

Bpm'online werd in 2011 betiteld als de CRM Idol 2011 in de EMEA-regio. De rechters hebben Bpm’online geëvalueerd en verklaard dat Bpm'online CRM een van de meest elegante procesmatige CRM-applicaties is.

Over 6,500 customers worldwide use bpm’online products

 

Bpm’online products help companies to manage customer-facing processes and deliver an amazing customer experience.

6500 customers

The essence of our work is to boost the efficiency of our customers' business

 

Twelve years ago, bpm’online started as a small European startup with 5 people on board without any external funding or venture capital. Today we are a global software company with offices around the world and a team of 550+ engaged professionals dedicated to creating impeccable products.

Katherine Kostereva, Managing partner and CEO at bpm’online

We create products that help companies manage the complete customer journey: from lead to order, and then ongoing account maintenance

 

A holistic multichannel marketing management software empowered by out-of-the-box best practice campaigns to gain demand generation excellence

 

A cloud based CRM with out-of-the-box sales processes that enables our clients to take control over the complete customer journey — from lead generation to repeat sales

 

Innovative helpdesk software with best practice processes designed to deliver customer care excellence

Take a closer look at what bpm’online
has for you

 

Out-of-the-box
processes

 

Bpm’online products include a set of best practice processes for marketing, sales and customer service. Ready-to-go processes guide users through the most effective actions and make it easy to jump start using the system and bring industry best practices to their work.

A complete view of
the customer journey

 

Bpm’online delivers end-to-end processes to manage the complete customer journey. Connecting the dots between marketing, sales and customer service allows companies to effectively manage every stage of the customers’ interactions.

Engaging interface
that users love

 

Bpm’online applications have engaging interface and a social look and feel, which makes working with the software easy and ensures an increase in overall user adoption rates.

See how it works* *No credit card required
News room

Latest company news, press-releases and events

Visit page >

Community

A valuable resource for sharing ideas and best practices

Visit page >

Insight

Videos, articles, white papers, eBooks, blog and much more

Visit page >